Barwa, Miss Krem do suchych stóp i pękających pięt


Kolejny kremik do stóp :) Tym razem mogę na wstępie już śmiało powiedzieć, że mowa jest o "tanim kremie o przyzwoitym działaniu". Ma przyjemny zapach i fajnie się wchłania, idealnie nawilża, zmiękcza i wygładza naskórek i to nie tylko stóp, ale również łokci i kolan. Choć osobiście poznałam go niedawno to jak się ostatnio okazało zachwycił już kilka kobiet w mojej rodzinie i ... szczerze mogę go Wam polecić :)

 

Krem znajduje się w wygodnej, bo miękkiej, tubie o pojemności 75ml z zamknięciem typu klik. Jego konsystencja jest bardzo kremowa, wspaniale rozsmarowuje się go. "Mazidło" świetnie się wchłania, aczkolwiek nie błyskawicznie, mimo wszystko pozwala szybko ubrać domowe paputki i powędrować np. do lodówki "bo akurat przyszła ochota na jogurcik" ;) ;) Zapach ma bardzo fajny, cytrusowy, kwiatowy (?) a może jedno z drugim połączone w jakimś tam stopniu - tak czy inaczej bardzo mi odpowiada :) Krem jest wydajny - nie potrzeba wielkiej dawki by ładnie nakremować całe stópki :)


Na opakowaniu można m.in. wyczytać, że krem zawiera witaminy, ekstrakt z lnu oraz d-pantenol. 


Krem świetnie działa na stopy i wszelkie szorstkie miejsca na ciele /kolana, łokcie/ :) Przy regularnym stosowaniu zgrubiałe i szorstkie miejsca stają się przyjemne w dotyku. Skóra staje się elastyczna, gładka i miękka. Pięty wyglądają na zadbane i wypielęgnowane, brak na nich oznak "upływu czasu" ;)

Krem nie jest drogi, sprawdzałam orientacyjnie w mojej okolicy i znalazłam go za 5zł :) 
Dostępność kosmetyków marki Barwa możecie sprawdzić tutaj :)

Jeśli jeszcze nie znacie tego kremu do stóp to szczerze polecam Wam go wypróbować. Przy regularnym stosowaniu sprawi, że Wasze stópki będą zachwycać wiosną /o ile taka w końcu się pojawi za oknem/ bądź latem :D

Produkt do testów otrzymałam z
 Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.

Krem przedstawiłam w związku z udziałem w akcji Rewitalizacja dłoni i stóp :)

13 komentarzy:

  1. O, chyba kupię. Trzeba zadbać o stópki, wkońcu wiosna ;D

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go:) Ale działanie ma fajne i ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście doprowadziłam moje stopy do porządnego stanu dzięki Tołpie i Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi kremy firmy Barwa w ogóle się nie przypasowały :/ Nie działają na moje stopy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie znalazłam kremu idealnego do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wczoraj zafundowałam sobie na stopy maseczkę truskawkowa - wanilinową (do twarzy) z Rossmanna, - szału nie zrobiła.
    moze ten produkt jest wart uwagi? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam inne kosmetyki Barwy w tym krem do rąk o cudownym zapachu :) Jak gdzieś spotkam kremik do stóp to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam z tej serii krem do rąk z oliwką, szczerze mówiąc średnio się sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajnie dzięki stronce wiem gdzie mogę kupić kosmetyki tej firmy:) Skoro nie drogi to może się w niego zaopatrzę:)

    pozdrawiam i jak zawsze zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny krem, kupię go przy najbliższej okazji na spróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.