Barankowo :D


Mocno zauroczona barankami, które stworzyła Mysieuszka postanowiłam stworzyć własne mini dzieła w klimacie wielkanocnym, które powędrowały do babci mojego Synka :)


Zajrzałam na stronę Sztuka n!epoważna, pooglądałam, poczytałam i już wiedziałam wszystko ;)


Proces tworzenia był bardzo szybki. Proces suszenia niestety troszkę długi ;) Niestety zdjęć z tych dwóch etapów brak, gdyż niefortunnie zostały skasowanie :( Ale efekt końcowy został uwieczniony i pozwalam sobie pokazać to, co nam (mnie i mojemu brzdącowi) wyszło :D
 

Moje baranki nie są tak urocze jak wyżej wymienionych właścicielek wspaniałych dzieł, aczkolwiek jestem z nich zadowolona, choć mogłyby być bardziej "dopieszczone" o szczegóły mniej lub bardziej ważne :) Na swoje usprawiedliwienie ma tylko to, że bardzo się spieszyliśmy gdyż już była późna pora ;)
Mam nadzieję, że świąteczny humor Wam dopisuje a mój post tylko go spotęguje :) W końcu baranki wyglądają troszkę śmiesznie, w sumie to ten mniejszy przypomina mi paszczaka z Muminków :D 

Miłego Lanego Poniedziałku :D

13 komentarzy:

  1. Zerkłam i myślałam, że to moje, takie podobne :)
    tez trochę przetransformowane w chomiki :)
    urocze, śliczne i futerko z wyciskarki Ci pięknie wyszło, mnie nie chciało się wyciskać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczniutkie baranki :) Tak, tak humorek świąteczny u mnie jest :)
    Dużo wody na dzisiaj życzę:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się że dumna, bo wyszły śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ,świetnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszły wesolutkie, ten mniejszy szczególnie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę jakie czarujące owieczki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te baranki naprawdę ;) Wesołych świąt Kochana, mimo śnieżnej pogody ;) Aby wiosna jak najszybciej przyszła ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.