Yves Rocher, Nawilżający krem do rąk Wanilia i Cytryna



Nie przeciągając długim wstępem zapraszam na recenzję nawilżającego kremu do rąk Yves Rocher z limitowanej serii Wanilia i Cytryna :)


Opakowanie kremu ma bardzo przyjemną kolorystykę, pastelowa żółć skutecznie mnie nastraja, kojarzy mi się z przyjemnym "cytrynowym orzeźwieniem" ;) aczkolwiek wiem, że cytryny są bardziej soczyste ;) Aplikacja również przyciąga mój wzrok :) Tubka nie jest przezroczysta, więc nie wiem ile kosmetyku jest aktualnie w środku ;) Na szczęście zamykanie jest typu "klik" - szybko i bez problemu można dostać się do zawartości, mimo iż wylot jest mały :) Tubka nie jest zbyt miękka, ale łatwo wydobywa się z niej krem, aczkolwiek przy końcówce wskazane pewnie będzie przecięcie tubki, by wszystkie resztki pozytywnie wykorzystać :)


Zapach jest bardzo fajny, wyczuwam cytrynowo-waniliową nutę, aczkolwiek do tej naturalnej mieszanki tych dwóch składników brakuje dużo. Mimo wszystko zapach nie drażni nosa chemiczną poświatą, jest przyjemnie słodki ;)


Konsystencja kremu jest lekka, jakby wodnista troszkę, ale zupełnie nie powoduje dyskomfortów w rozsmarowaniu mazidła na dłoniach czy też w jego wchłanianiu się. Nie powoduje też lepkości na dłoniach, pozostawia delikatną warstwę ochronną, która jest niezwykle przyjemna. Dłonie są gładkie, miękkie, odpowiednio nawilżone i pachnące. Wszelkie podrażnienia są skutecznie "niwelowane", krem przynosi ukojenie skórze spierzchniętej i szorstkiej.
Dla znających się na składach poniżej fotka :)


Kremik zakupiłam w "promocji zimowej", nie pamiętam dokładnej ceny, jednak nie była chyba wyższa niż 8zł/75ml. Ze względu na to, że w moim koszyczku jest sporo innych kremów a ten ciągle jest mogę tylko stwierdzić, że w moich zasobach chyba są lepsze od tego ;)


Krem przedstawiłam w związku z udziałem w akcji Rewitalizacja dłoni i stóp :)

Znacie ten krem ? Lubicie takie zapachowe połączenia ?

10 komentarzy:

  1. ja nie lubię zapachu wanilii

    OdpowiedzUsuń
  2. och jak ja za nim tęsknie :) miałam go i załuje ze wiekszych zapasów nie zrobiłam :)piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku ale uwielbiam produkty o pięknym zapachu, a ten może taki właśnie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też go miałam i byłam bardzo z niego zadowolona, ma cudny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego kremu, ale zapach pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że zapach nie jest taki naturalny, bo połączenie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze;) Ale wydaje się ciekawy;p I lubię zapach wanilii;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ,ale jego zapach musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne foteczki :) mmmegaaa...a kremik pewnie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faaajny:) Lubię zapach wanilii, ale bez przesady:) Myślę, że w kremie do rąk prezentuje się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.