Wielkie testowanie z Vichy !



Troszkę ponad tydzień temu na moja skrzynkę mailową wpłynęła wiadomość o testowaniu kremów Vichy.
Więc udałam się do aptek(i) w celu zdobycia idealnego zestawu testowego dla mnie :) ... Czy mi się to udało ? Tak :)

O całej akcji przeczytacie tutaj /klik!/ ! Sprawdźcie na liście aptek /klik!/ czy w Waszej miejscowości lub pobliżu jest  taka, która "wyda" Wam zestaw i ... jeśli macie ochotę to udajcie się do niej :)
Zestawy są darmowe, nie trzeba dokonywać żadnych zakupów by je otrzymać. W różnych aptekach pojawiają się różne informacje na ten temat. "Niektóre apteki nie są chętne do wydawania gratisów" bez zakupu, farmaceuci twierdzą, że takowy jest konieczny. A tow rzeczywostości nie jest prawdą ;) Być może traficie na "miłą obsługę" (czego życzę) i otrzymacie zestaw bez problemu. Mało tego, może otrzymacie więcej, dla siostry, mamy itp.;)


Zestawy dostępne prezentują się tak i zawierają takie mini produkty ;)


W moje posiadanie trafiło kilka zestawów, przy czym podzieliłam się już z rodziną, aczkolwiek różowe opakowania pozostawiłam sobie :) Stworzyłam z nich przyjemną komódkę na mini gadżety :) 


Zrobiłam ją błyskawicznie a efekt bardzo mi się spodobał :)
Macie już swoje zestawy testowe ?

EDIT:

Pod poniższymi linkami znajdziecie wiele ciekawych i jednocześnie aktualnych informacji dotyczących kosmetyków Vichy.

http://www.vichy.pl/produkty-przeciw-oznakom-starzenia/supreme-skora-normalna-i-mieszana-liftactiv/p13563.aspx

http://www.vichy.pl/produkty-przeciw-oznakom-starzenia/rozswietlajacy-krem-wyg%C5%82adzajacy-do-skory-normalnej-i-mieszanej-idealia/p2946.aspx

http://www.vichy.pl/produkty-nawilzajace/konsystencja-bogata-aqualia-thermal/p12314.aspx

http://www.vichy.pl/produkty-przeciw-oznakom-starzenia/magistral-odzywczy-balsam-przywracajacy-gestosc-skory-neovadiol/p7934.aspx

http://www.vichy.pl/produkty-przeciwko-niedoskona%C5%82osciom/detoksykujacy-krem-na-noc-przeciw-niedoskona%C5%82osciom-normaderm-normaderm/p10480.aspx   

24 komentarze:

  1. w moje łapki również wpadło 4, nie pomyślałam o komodzie :D Osobiście z 2 zrobiłam miejsce na bransoletki ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę dziś w Katowicach poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu i ja się wybrać do apteki po ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odebrałam dla siebie i mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam swoje zestawy, ja mam za mało, aby zrobić taką szufladkę, ale od razu o tym pomyślałam, a Tobie fajnie to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ja mam 2pudełka - 2 te same różowe , bo innych juz nie było w żadnej aptece ... A w jednej z aptek pani ekspedientka kazała sobie okazać wydrukowanego maila z wiadomością o tej akcji Vichy w zamian za wydanie zestawu ;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie proszono o potwierdzenia wiadomością mailową.

      Usuń
  7. Super pomysł na tą komódkę. Ja mam tylko jeden zestaw, ale zostawię sobie tą szufladkę na kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakra ze znalezieniem ich jeszcze gdziekolwiek :/ Szczęście dostałam dla mamy i siostry ;) ale dla szwagierek niestety nie :/ Szukam dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. OO super komódka, ja mam tylko jeden zestaw więc zbytnio nie pokombinuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe, a myślałam że to ja sie obłowiłam zdobywając aż 3 zestawy :D
    Komódkę już dawno z nich zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś przeze mnie otagowana ;)
    http://littlelychee.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W wolnej chwili zajmę się odpowiedziami :)

      Usuń
  12. Dzisiaj wpadło w moje łapki jeszcze jedno opakowanie:) Mama przywlokła z apteki, inny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha...
    Myślałam, że jestem Kolumbem, wymyślając małą komódkę z tych szufladek... Jednak nie:P Do mojej włożyłam taką zwykłą biżuterię;)

    P.S.
    Wybrałam Cię do nagrody Liebster.
    Klikaj po pytania:)
    http://moj-life-style.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Twoja komódka jest urocza.
      Dziękuję. W wolnej chwili zajmę się odpowiedziami :)

      Usuń
  14. Jeszcze nie wzięłam udziału w akcji. Ciekawe czy coś zostało dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie zaraz się skończyły;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ide dziś polować na ten zestaw w aptekach mam nadzieję, że nikt nie zrobi mi problemu ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.