Venita, Arctic Natural Care, Ochronny krem do rąk z oliwą z oliwek



Pisałam już o kremie z serii arctic - wtedy był to krem regenerujący klik! , który jest świetny i szczerze Wam go polecam. W tamtej notce wspominałam nawet, że ogromnie chciałabym poznać jego "brata bliźniaka", czyli krem ochronny z oliwą z oliwek. I jakiś czas temu tak się właśnie stało.  Dlatego dziś  mowa o "bliźniaczym kremie" ;) firmy Venita, mianowicie o tytułowym ochronnym kremie z oliwą z oliwek.


Zdradzę to już na samym początku, że krem jest fantastyczny :)
Ma świetną konsystencję - gęstą, ale zupełnie nie jest ona uporczywa w rozsmarowywaniu.Akurat na poniższym zdjęciu udało mi się wydobyć niewielki "odcinek" kremu :)


Krem ładnie pachnie - choć o oliwkowy krem, bardzo przypadł mi do gustu, jest inny niż wszystkie - uwielbiam się w niego wwąchiwać jeszcze długo po aplikacji ! Co również ważne, a dla niektórych może nawet najważniejsze, krem szybko się wchłania pozostawiając dłonie odpowiednio nawilżone i zabezpieczone przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi, nie pozostawia lepkiej warstwy !

Dłonie są miękkie i gładkie, odpowiednio nawilżone i naprawdę zachwycają :) Krem zapewnia im doskonałą kondycję. Poniżej fotka składu. Same oceńcie jak się on kształtuje :)


Kilka słów o opakowaniu. Wygodna tubka o pojemności 75ml ma zamknięcie typu klik! Wygodne i bezproblemowe, niezawodne - można spokojnie krem wrzucić do torebli bez obaw, ze coś się stanie niedobrego ;) Pod zamknięciem kryje się odpowiednich rozmiarów otwór :) 


Co również istotne dla niektórych krem nie jest drogi, kosztuje około 5zł a jego wydajność jest wielka. Wystarczy odrobina by idealnie zabezpieczyć "łapki". Na koniec powiem tylko, że jeśli macie możliwość posiadać ten krem to koniecznie go zakupcie :) Listę sklepów z kosmetykami firmy Venita możecie sprawdzić tutaj klik! Czy znalazłyście swoja miejscowość ? :)

Produkt  otrzymałam w prezencie  od firmy Venita
 Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.

Krem przedstawiłam w związku z udziałem w akcji Rewitalizacja dłoni i stóp :)

3 komentarze:

  1. swietny produkt i ta cena.warto go przygarnac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też o nim będę pisać parę słów :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.