Tołpa, Planet of Nature, Kremowe serum odmładzające do rąk.



Jako maniaczka kremów do rąk mam ich naprawdę sporo w swoim koszyczku, ponieważ mam świadomość, że skóra dłoni jest narażona na wpływ przeróżnych czynników i nie należy zapominać o jej pielęgnacji. Ten krem zakupiłam jakiś czas temu w łączonej promocji typu 2 w cenie 1 i do towarzystwa dobrałam dla niego regenerujący krem-koncentrat do rąk z tej samej serii - o nim będzie osobny post ;) A dziś recenzja kremu do rąk, który przez producenta został nazwany jako "Kremowe serum odmładzające do rąk" :)

Odmładzające kremowe serum do rąk - Kliknij obrazek, aby zamknąć 

Spowolnij proces starzenia skóry dłoni. Ciesz się gładką, nawilżoną i zregenerowaną skórą rąk. Dzięki nasyceniu naturalnych ekstraktów roślinnych Twoja skóra staje się miękka i wyraźnie odmłodzona, a paznokcie zadbane.
Sposób użycia:
Wmasować w osuszoną skórę rąk. Stosować po każdym myciu rąk.
Składniki aktywne:
ekstrakt roślinny z bawełny i kwiatów koniczyny, masło shea, d-panthenol, alantoina, keratyna.
Produkt hypoalergiczny
Pojemność: 75 ml




Krem znajduje się w wygodnej tubce o pojemności 75ml, która ma zamykanie na klik. Sięgając po kremy takie wybieram najczęściej, gdyż są dla mnie najbardziej wygodne w szybkim stosowaniu, bez obaw mogę wrzucić krem do torebki, nie muszę martwić się czy przypadkiem coś się nie wydostanie z tubki na zewnątrz ;) Klik jest naprawdę mocny, ale nie utrudnia otwierania kremiku. 


Konsystencja jest lekka, doskonale się rozsmarowuje, nic się nie bieli ani nie ciągnie ;) Kolor jest typowo biały i mógłby sugerować, że krem należy do "ciężkich". Wchłania się w swoim czasie pozostawiając na skórze delikatny film ochronny, który na początku sprawia wrażenie jakby się kleił. Jednak to mija prawie, ze natychmiast po wchłonięciu. Dłonie są natychmiast nawilżone, uczucie szczypania skóry przed zastosowaniem kremu znika natychmiast. Krem ma niesamowity zapach, uwielbiam wwąchiwać się w niego, aczkolwiek nie wiem jak opisać tę woń. Dla mnie jest ona niesamowicie przyjemna i sprawia, że mogłabym nałogowo się kremować tym serum, właśnie dla tego zapachu.


Dłonie są aksamitnie gładkie, miękkie i w błyskawicznym tempie regenerują się odzyskując młodość. Krem łagodzi podrażnienia i doskonale nawilża i chroni. :)
Dla znających się na składach poniższa fotka ;)


Dla mnie ten kremik jest rewelacyjny. Z jego dostępnością nie powinno być problemów, w każdej sieciowej drogerii pewnie się znajduje. Cena regularna to 9,99zł. Ja kupiłam w tej cenie 2 sztuki :)


Krem przedstawiłam w związku z udziałem w akcji Rewitalizacja dłoni i stóp :)

Znacie ten krem ? Lubicie ?

15 komentarzy:

  1. Pisałam o tym serum ...tez je lubię, a jeszcze bardziej jego tańszego zamiennika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go ale bardzo zachęca do wypróbowania,więc być może wkrótce go poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę obawiam się tego uczucia klejenia się zanim krem się wchłonie - ale ja jestem mocno wyczulona na tym punkcie :P
    Wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimą mógłby u nas w domu nie dać rady, ale na lato chętnie się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to nie widzialam tego serum jeszcze :) Zachęciłaś mnie do wypróbowania, mój akurat mi sie kończy. Ciągle poszukuję swojego ulubieńca ale nie moge trafic na ten idealny krem do rąk :(
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale poszukam go i zakupię na pewno...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam go i faktycznie jest dobry,ale niedawno odkryłam naprawdę dobry krem i jestem jego wierną fanką :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo ciekawy kremik i co ważne wyróżniony wśród przez czytelniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dodam do swojej listy zakupowej :) lubię mieć kilka kremów na wszelki wypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mialam z nim do czynienia jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego ani jego zamiennika, ale znam za to ten drugi, który z czasem przestał mnie oczarowywać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale kusząco wygląda ;-)
    Cena przystępna i sama firma warta poznania..

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię, bardzo! I ten czerwony, regenerujący krem - koncentrat też, wspaniałe są !

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się staram zużywać kremy na bieżąco ;D z Tołpy jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejna, która mnie nim kusi;p

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.