To Ci Babka Domowa ;)



Z racji tego, że "babki akurat są na czasie" przygotowałam szybki post na temat "jednej takiej babki domowej" z firmy Majonezy SPPH z Kętrzyna :) Babkę domową znalazłam w paczce od p. Moniki z Credo PR.


O Babce domowej czytamy na stronie producenta:
Babka domowa jest wyjątkowo łatwa w przygotowaniu. Po upieczeniu ciasto ma finezyjną i puszystą strukturę. Jej tradycyjny domowy smak i wygląd można łatwo zmieniać dodając np. kakao, co sprawi, że powstanie nam zupełnie nowa pyszna babeczka marmurkowa.


Mieszanka służąca do przygotowania "ciasta babkowego" w dowolnej formie jest niezwykle łatwa i prosta w obsłudze. Wystarczy niewielka ilość składników, chwila na ich zmiksowanie i babka już w piecu siedzi :D


Babkę można dowolnie "uzbrajać" w dodatki. Ja dodałam suszone morele i śliwki, by była bardziej "wypasiona" ;)  Na wierzchu obficie posypałam cukrem pudrem. Uwielbiam takie połączenie ... idealne z ulubioną herbatką :D


Gotowa mieszanka świetnie sprawdza się w sytuacji, gdy brak odpowiedniej ilości czasu i składników na upieczenie "czegoś" od podstaw. Co ważne, babeczka smakuje wyśmienicie i znika w mgnieniu oka, jest to dowód na to, że naprawdę jest przepyszna, pulchniutka, mięciutka, o ładnym aromacie i dodatkami owoców :)

W ofercie firmy są również inne babki, możecie sprawdzić je tutaj. Ja z chęcią spróbowałabym makowej ^^ :)

Produkt do przetestowania otrzymałam dzięki CREDO PR
Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.

9 komentarzy:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.