Testuję z Maliną: Exclusive Cosmetics, Przeciwgrzybiczy krem do stóp.



Tym razem recenzja kremu do stóp przeciwgrzybiczego, który otrzymałam od Maliny. Pierwszy raz miałam styczność z tym kosmetykiem, nigdy wcześniej nawet nie spotkałam go na półce sklepowej. Jak się spisał ? O tym w dalszej części :)


Jak widać krem ma szerokie spektrum działania. Mówiąc szczerze obecnie nie mam wskazań do jego stosowania :) Moje "pękające pięty" wyleczyłam Scholl'em i jestem mu ogromnie wdzięczna za błyskawiczne działanie :D Kremik ten stosowałam więc w celu pielęgnacyjnym, z myślą o głębokim nawilżeniu i odprężeniu stóp. I muszę przyznać, że to zauważyłam. Stopy po jego użyciu są odprężone, świetnie nawilżone, gładkie i ... mocno ziołowe, za sprawą zapachu, który nie przypadł mi do gustu ;) Zapach kremu jest specyficzny i choć przeznaczony jest do stóp to wsmarowując go dłońmi, co jest logiczne ;) po aplikacji natychmiast (!) muszę je umyć, zapach strasznie drażni mnie w nosie, a nawet kręci w brzuchu ;) Jednak należy pamiętać, że kwestia zapachu to sprawa indywidualna, więc jeśli kremik Was zainteresuje to "poniuchajcie" go przed zakupem ;)


Krem ma lekką konsystencję, która dość szybko się wchłania, aczkolwiek pozostawia uczucie lepkości. Mazidło do stóp znajduje się w tubie, której kolorystyka fioletowo-biała sprawia, że nie sposób nie zwrócić na niego uwagi.


Fotka składu, czyli dla lubiących wiedzieć co jest w tubie :)

Krem jest godny uwagi, jednak osobiście przeszkadza mi jego zapach i to go dyskwalifikuje. Cóż zrobić ? Lubię stosować "przyjemniaczki zapachowe" ;)
Krem otrzymałam od Maliny

 i przedstawiłam w związku z udziałem w Jej akcji Rewitalizacja dłoni i stóp :)
 Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię. 
Znacie ten krem ? Kierujecie się również zapachem czy w ogóle nie ma to dla Was znaczenia jeśli chodzi o kosmetyk do stóp ?

5 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię nieciekawie pachnących kremów do stóp. Obecnie używam maski z Tołpy, która pachnie b.fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez go mialam kupilam w Rossmannie i dla mnie to bubel nawet stop nie nawilzal....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor zaciekawił mnie ,nie miałam go nigdy i nawet nie widziałam w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. również lubię pięknie pachnące kosmetyki, zwłaszcza do dłoni i stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię jak kosmetyki ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.