Szybki obiad, czyli w roli głównej sos węgierski Reypol


Kolejnym produktem firmy Reypol, który miałam przyjemność testować po jabłku prażonym był właśnie sos węgierski :) Gotowy sos, który w błyskawiczny sposób pozwala zapełnić głodny brzuszek ;) 


Sos pomidorowy z dodatkiem papryki, pieczarek, cebuli, marchwi oraz ostrej pasty chilli, dodatkowo wzbogacony nutą czosnku. Charakteryzuje się ostrym smakiem. Doskonale nadaje się do dań gorących oraz zimnych przekąsek. Polecany przede wszystkim do placków ziemniaczanych, kopytek i wytrawnych naleśników. Podkreśla smak potraw grillowych, pieczonych i duszonych mięs.


Słoik, w którym znajduje się sos węgierski jest niezwykły ze względu na kwadratową formę ;) Z tej oto przyczyny został z nami, przyda się latem na domowe przetwory :)
Konsystencja jest rewelacyjna. Doskonały sos naszpikowany jest dużymi kawałkami warzyw. W smaku jest rewelacyjny! Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie ! Smakował wyśmienicie na ciepło, został podany z naleśnikami /szybki przepis na nie znajdziecie tutaj klik!/.


Produkt do testów otrzymałam dzięki 
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

Sięgacie po gotowe sosy, czy bezwzględnie robicie same wszystko od A do Z ? :)

7 komentarzy:

  1. Też go mam i coś będę próbowała z nim wyczarować w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie sosy, ja polecam Lutenicę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na szybki obiad wystarczy ryż i sosik

    OdpowiedzUsuń
  4. Sięgam po gotowce jak naprawdę nie mam czasu na gotowanie, ale i tak doprawiam je po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przepysznie to wygląda :))
    z tego wszystkiego zgłodniałam :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.