Szmaragdowa wyspa ... czyli perłowy cień do powiek Mariza



Szmaragdowa wyspa ... jak to pięknie brzmi :)
Krótka i szybka prezentacja tego cienia, który ślicznie wygląda :) Kolorek jest typowo "wiosenno-letni" i już na początku zdradzę, że póki co nie czuję się w takiej kolorystyce, nawet jeśli jest jej tylko odrobina na powiece :) Dlatego też ograniczam się do pokazania swatche i ....

krótkiej charakterystyki, ponieważ testowałam go "w ukryciu" przed światem, czyli w moim zaciszu domowym :)


Cień zamknięty w plastikowym "słoiczku", pudełeczko jest zakręcane stąd te określenie ;)
Szmaragdowa wyspa to perłowy cień, który jest bardzo dobrze napigmentowany. Minimalna ilość "maźnięta" na sucho na ręce wygląda o tak ;)


Na oku nie pokażę, gdyż szczerze powiem, że nie potrafiłam uchwycić efektu jaki daje. Musicie uwierzyć mi na słowo, wygląda ciekawie ! Aczkolwiek trzeba "czuć ten klimat" by malować się nim i nosić z dumą. Mnie chyba brak odwagi na takie szaleństwo ... póki co, może latem się skuszę i zaszaleję ? ;)
W zaciszu domowym sprawdziłam i rzeknę tylko, że cień jest niesamowicie trwały, zawiera perłowe drobiny, które ładnie rozświetlają powiekę, mimo iż jest to szmaragdowy kolor ;) Co ważne cień nie osypuje się i nie znika w ciągu dnia ! Trwałość i mówiąc generalnie "jakość" jest wyśmienita. Z całą pewnością poszukam bardziej neutralnego koloru, idealnego na co dzień, który nie będzie zbyt krzykliwy dla mnie ;) 


Powyższy cień znalazłam w paczce od Eweliny. Jak widać na fotce cień nie należy do drogich. 9,50 zł - cena tego kolorowego cacka... jak dla mnie jest wyśmienita. 

Miałyście już styczność z cieniami tej firmy ? 


16 komentarzy:

  1. ja bardzo lubie taki kolorki, od czasu do czasu machne sobie odwazny makijaz i wtedy takich uzywam, chociaz ten akurat tez nadaje sie do delikatnych, moim zdaniem :)) milego uzywania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic Marizy nie miałam :) a takich dominujacych koloró w tez nie lubie u siebie na oiwiece mimo, ze sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam cienie Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor.. zawsze miałam ochotę malować się takimi mocnymi kolorami ale brak mi odwagi :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor cudowny. Zawsze kiedy przeglądam katalog to zastanawiam się czy wziąć jakiś na wypróbowanie i chyba po tej recenzji na jakiś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam firmy i nic chyba nie miałam z niej, ale kolor jest piękny, poluję na taki od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bajeczny kolor, choć w makijażu pewnie by do mnie kompletnie nie pasował , a tak lubie takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam jeszcze nic z Marizy, ale cień wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.