Szampon borowinowy i 7 ziół by BingoSpa




Czy znalazłam idealny szampon dla mych włosów ?

Producent pisze:
Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobrana kompozycja siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych: z rozmarynu, szałwii, nasturcji,  łopianu, cytryn, sosn, rukwii, które wzmacniają cebulki włosowe, działają tonizująco. Szampon BingoSpa pomaga włosom odzyskać sprężystość, elastyczność i puszystość oraz powoduje, że mniej się przetłuszczają. Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione na całej długości. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.

Doskonały rezultat:
włosy oczyszczone i lekkie od nasady po końce,
włosy pełne blasku i naturalnej świeżości,
włosy mocne i puszyste.



Musze przyznać, że na początku zauroczyło mnie opakowanie - smukła butelka o pojemności 300ml z małą nakrętką, niestety w praktyce ten zestaw okazał się bardzo niewygodny i niesprzyjający podczas szybkiego stosowania ;) Nakrętka często ucieka, a butelka jest dość twarda i każdorazowe dozowanie szamponu obarczone jest "błędem" w jego ilości. Musiałam wypracować sobie swój "moment", w którym butelkę unoszę do pionu, by ilość szamponu była odpowiednia. :) Etykieta jest minimalistyczna, papierowa podczas kontaktu z wodą "szybko starzeje się" :)

 
Na szczęście zawartość jest dla mnie genialna i mogę przymknąć oko na wyżej wymienione wady ;) 
Konsystencja mnie zachwyciła, gdyż jest gęsta a przez to szampon jest bardzo wydajny.


Zapach ma delikatny, nie drażni nosa ;) Szampon doskonale się pieni i wspaniale oczyszcza skórę głowy i same włosy. Niestety, ale tutaj jest pewne "ale" ... szampon strasznie plącze moje niezbyt długie włosy. Bez nałożenia odżywki czy też odrobiny maski nie mogę ich rozczesać bez szarpania i targania ;) Na szczęście to jedyne "ale" jeśli chodzi o działanie szamponu, ponieważ po umyciu i wysuszeniu włosy są zachwycające - miękkie, delikatne, ładnie się układają, są lekkie, puszyste i lśniące :) Co również ważne szampon nie podrażnił ani nie uczulił mnie, nie wywołał również łupieżu.  Szampon pozwala mi myć włosy nawet co 3 dni - dla mnie to ogromny sukces :D

Szampon mnie zachwyca, choć nie jest ideałem, jednak mimo wszystko chętnie po niego będę sięgać w przyszłości, mam ogromną nadzieję, że dostępność stacjonarna poprawi się na lepsze ;)

Póki co szampon można zakupić tutaj: http://www.bingosklep.com/szampon-borowinowy-ziol-bingospa-p-179.html ! Jego koszt to 10zł / 300ml.

Produkt wybrałam sobie w ramach współpracy z Bingo Spa. 


Fakt ten nie wpłynął jednak na moją opinię.

Która z Was go zna i co o nim sądzi ? Miłość czy nienawiść - czy jeszcze coś innego Was łączy ? ;)

13 komentarzy:

  1. Nie znam wogóle tej marki, chyba coś muszę kupić, te kosmetyki są chyba w auchan także dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz możliwość to kup:) Osobiście też bardzo lubię go:)
      W mojej drogerii są kosmetyki BingoSpa, ale mały wybór.

      Usuń
  2. nie znam ale przyznać musze że produkty tej marki bardzo mnie kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi Bingo Spa, ale jeszcze do nich nie dostarłam :) mam kilka innych planów po dordze jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam, ostatnio jakoś nie miałam styczności z kosmetykami ziołowymi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się z nim polubiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie się nie sprawdził. A nawet zaszkodził bo dostałam łupieżu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz tym szamponem :) Tak ładnie wygląda na zdjęciach :) Szkoda tylko, że plącze włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego szamponu ale w blogosferze zaroiło się od jego recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa recenzja i ładne zdjęcia . Rozejrzę się za tym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię tych wielkich otworów;/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.