Śmietanka kolagenowa pod prysznic od BingoSpa



Moje uwielbienie do kremowych kosmetyków myjących nie maleje, dlatego też gdy wybierałam kosmetyki BingoSpa do testów od razu wiedziałam, że ta śmietanka to produkt, który trafi do mnie :) Opakowanie mnie zauroczyło - minimalizm w wielkim wydaniu - smukła butelka zakończona nakrętką i dodatkowo czytelna etykieta, na której nie ma przepychu ;)



Producent pisze o niej tak:
Śmietanka BingoSpa zawiera czysty kolagen i ekstrakty z morskich alg. Kolagen stanowi 1/3 całkowitej masy białek tworzących tkankę skórną i jest jej najważniejszym składnikiem. Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe - powoduje to z czasem utratę jędrności i elastyczności skóry. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy systematycznie dostarczać jej kolagenu. Kolagenowa śmietanka BingoSpa pod prysznic o kremowej konsystencji i subtelnym zapachu, to rytuał - relaks dla zmysłów i przyjemność dla skóry - delikatnie myje i pielęgnuje, pozostawiając skórę odżywioną i nawilżoną.





Plastikowa butelka o pojemności 300ml i jednocześnie małej średnicy jest wygoda w trzymaniu. Niestety jak dla mnie nakrętka "mikroskopijnej wielkości", która wygląda uroczo nie sprawdza się w codziennym użytkowaniu. Uporczywe jest jej dokładne nakręcanie. Pod nią znajduje się wlot butelki, który nie ma "korka zmniejszającego jego średnicę", może być przyczyną do wydobywania nadmiernej ilości. Jednak to można "wyćwiczyć" i ja już opanowałam moment, gdy butelkę pionizuję ;) Butelka jest przezroczysta i dzięki temu można na bieżąco obserwować jej zawartość.


Konsystencja śmietanki jest "lejąca", dość gęsta, kremowa, nie przecieka błyskawicznie przez palce. Jej zapach jest delikatny, subtelny i bardzo mi się spodobał. Kremowa konsystencja sprawia, że uwielbiam ją stosować.


Śmietanka dobrze się pieni i wspaniale otula ciało ;) Skóra jest wypielęgnowana, bez oznak suchości czy szorstkości, nie jest ściągnięta, wysuszona czy też podrażniona. Jak dla mnie zawartość buteleczki okazała się rewelacyjna :) Jej skład wydaje mi się również przyjemny.


Biorąc w pierwszym momencie pod uwagę cenę, pojemność i wydajność, która jest naprawdę wysoka warto zakupić ten "kosmetyk myjący". Podpierając to efektami myjącymi i pielęgnacyjnymi nie ma co się zastanawiać ;) Kosmetyk mażna zakupić tutaj: http://www.bingosklep.com/kolagenowa-smietanka-prysznic-bingospa-p-121.html !

Produkt wybrałam sobie w ramach współpracy z Bingo Spa. 
Fakt ten nie wpłynął jednak na moją opinię.

Lubicie kremowe żel pod prysznic czy wolicie te "przezroczyste" ?

19 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam kosmetyki do mycia, ale mam ich już taki zapas, że nie mam gdzie stawiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam spory zapas, ale ja uwielbiam mieć kilka otartych jednocześnie ;) a w szafce znajdę zawsze miejsce na kosmetyki ;)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba. Znam już mleczka, to teraz czas na śmietankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mleczka tez są fajne, śmietanka może ci się również spodobać ;)

      Usuń
  3. Może przy najbliższej okazji skuszę się:)

    zostałaś otagowana:) http://lusia1982.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-blog-award_20.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także nieustająco kocham takie specyfiki do kąpieli...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. duzo bardziej wole te kremowe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam bindo, najchętniej wykupiłabym cały sklep

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys zakupilam cos podobneo i bylam zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śmietanka do mycia - brzmi świetnie

    szkoda, że opakowanie niepraktyczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z tej serii mydło do rąk, jeszcze nie testowałam, ale jak do tej pory z Bingo mam same dobre wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo zachęcająco... :) Lubię takie kremowe specyfiki do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa... Pewnie się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt wart uwagi. Tylko te nieszczęsne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.