Skrzynka pocztowa, czyli przegląd "zaległych" paczuszek ;)



Troszkę opuściłam się w przekazie na bieżąco paczek, które do mnie przychodzą. Nadrabiam więc to co gdzieś tam się nazbierało ;)

Przesyłka od portalu Uroda i Zdrowie. Otrzymałam do testów srebro koloidalne, którego sponsorem jest sklep auraherbals.pl. Testuję bardzo intensywnie, za jakiś czas recenzja :)


***

Kolejna przesyłka to proszkowa maska algowa od Biocosmetics. Pierwszy raz mam z nią styczność. Również testuję i recenzja pojawi się niebawem :)


***

Przesyłka, w której znalazłam suplement diety Bio-Selen + Cynk firmy Pharma Nord Denmark. Tabletki otrzymała już moja mamcia, jej się bardziej przydadzą ;)


***

Przesyłka od Nivea w ramach akcji Nivea Stress Test ;) Testuję Nivea Stress Protect w sztyfcie .... w różnych sytuacjach "stresowych" ;)


***

Mam jeszcze kilka fajnych paczuszek, o których napiszę w następnym przeglądzie ;)
A jak Wasze skrzynki wyglądają ?

24 komentarze:

  1. gratuluję. miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja skrzynka odpoczywa, a ja zużywam zapasy, bo nie radzę sobie z nadmiarem kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie przesyłki - gratuluję i zapraszam wszystkich na moje wiosenne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubie antyperspirantów Nivea,

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania :) Ciekawe czy ja kiedyś będę dostawała jakieś paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale różności :)
    Gratuluje i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzisz, a mnie Nivea olała i nie wybrała do testów :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Jak można wkręcić się w takie testowanie? Chciałabym też dostać coś nowego do testowania.
    Kiedyś miałam kilkakrotnie okazje testować, przez http://www.streetcom.pl/ jednak od dłuższego czasu nic się tam kompletnie dzieje ostatnią rzecz jaką dostałam to 3 lata temu...

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. moja obecnie swieci pustkami,ale mam kilka nowych wspolpracy wiec czekam na paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego testowania, suplementy ostatnio bardzo cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dziś dostałam kilka przesyłek o kórych napisze wkrótce:-)
    Mi nie udało się załapać do testowania tego antyperspirantu Nivea:/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, ja mam tą maseczkę, jest świetna...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super paczuszki! gratuluje i miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie narazie pustki, chociaż zamówiłam jakieś tam próbki itp ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. miłego testowania :) Czekam na recenzje stress protect :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.