Puder ryżowy by Mariza !


Czym jest i jaki jest puder ryżowy ? Co takiego "robi", że stał się sławny ? Na te pytania znajdziecie odpowiedź w dalszej części :)

Puder ryżowy to produkt Marizy, który otrzymałam od Eweliny. Wybrałam go sobie sama, gdyż bardzo mnie zainteresował - poszperałam troszkę w sieci i stwierdziłam, że to jest właśnie to co chcę mieć !


Puder ryżowy jest spełnieniem moich oczekiwań, by cera była perfekcyjnie matowa bez najmniejszych oznak, by make up był nieskazitelny, perfekcyjnie wykończony i naturalny jednocześnie :)

Puder jest biały i absolutne nie jest to jego wadą. Perfekcyjnie matuje twarz na baaardzo długo, nie zmienia koloru podkładu, nie bieli twarzy - nałożony w rozsądnej ilości ;) Sprawia, że makijaż utrzymuje się naprawdę długo !


Producent zapewnia nas, że puder ryżowy jest ...
wyjątkowo lekki i ultradelikatny puder sypki tworzy niewidzialną warstwę, która skutecznie matuje i utrwala, wcześniej nałożony podkład, aby makijaż wyglądał świeżo przez cały dzień. Najlepszy efekt uzyskasz nakładając puder ryżowy za pomocą puszka.
Ryż ma bardzo duże zdolności absorpcyjne, dzięki czemu skutecznie pochłania sebum i matuje skórę na wiele godzin. Mikroskopijne, lekko transparentne cząsteczki pudru nie posiadają właściwości kryjących, czyniąc produkt bardzo uniwersalnym.

Zgadzam się z powyższym w 100%. Puder jest lekki i delikatny, sypka konsystencja sprawia, że tworzy on "niewidzialną warstwę", która utrwala makijaż i zapewnia mat ! Dodatkowo wspomnę, że nie zapycha i nie uczula !


Opakowanie jest identyczne jak przy omówionym przeze mnie podkładzie pudrowym klik! 
Ta sama "obsługa": czarne wieczko, pod nim gąbeczka, pod nią siteczko z uporczywą naklejką zabezpieczającą - usuwając ją należy to robić niezwykle ostrożnie by puder przypadkowo nie znalazł się na podłodze w stanie totalnej rozsypki ;) Jak sama nazwa mówi kosmetyk jest typowo pudrowy, miałki ;) i nie posiada zapachu :)


Jestem zachwycona tym pudrem i jest to mój ideał ! Uwielbiam go stosować i mimo, iż opakowanie nie jest rewelacyjne z całą pewnością zakupię kolejne, gdy to mi się skończy. Cena jest przystępna - ten puder to koszt ok. 18zł., czyli jak na kosmetyki Mariza przystało wysoka jakość w przystępnej cenie.

Znacie ten puder ? Macie na niego ochotę ?

13 komentarzy:

  1. Słyszałam już kiedyś o pudrach ryżowych. Jednak nigdy nie miałam go "na stanie". Może czas to zmienić... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam puder mineralny z Marizy, a na niego nakładam taki biały od Oriflame (nie wiem czy jest ryżowy XD), ale oba sprawdzają się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, nie miałam jeszcze pudru ryżowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam go już od ok 9 miesięcy, mam na użytku drugie opakowanie.. Mój największy ulubieniec pudrowy! :) Warto go mieć, warto ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam puder ryżowy z PAESE i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiele o nim czytałam i chyba sie na niego skusze , tylko musze nabyc na allegro bo nie mam konsultantki pod reka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam na niego straaszną ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz... ja chwilowo przestalam używać pudrów, ale ten wydaje sie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę o nim słyszałam:) Ja właśnie kupiłam puder bambusowy z BU :) i jestem ciekawa czy będzie równie dobry, jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam puder sypki transparentny od Marizy, ale chyba jak się skończy skuszę się na wypróbowanie tego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam już drugie opakowanie i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.