Perfecta SPA, Antycellulitowe masło do ciała Pomarańcza + aromat wanilii



Dziś ciąg dalszy "pomarańczowej przygody" z Perfectą SPA :) Po peelingu, który omówiłam tutaj przyszła pora na smakowicie pachnące masło do ciała :) Powiem szczerze, przepadłam w tych aromacie - pomarańcze z wanilią pokochałam tak mocno, że póki co ciężko mi się bez nich obyć wieczorem ;) Już mam wyrobiony w sobie nawyk, że po każdej kąpieli bądź szybkim prysznicu sięgam po te właśnie mazidło do ciała, by je dopieścić ;) A właściwie zadbać też o zmysł węchu, czyli mój wrażliwy na zapachy nosek ;)


Masło pomarańczowe urzekło mnie już na samym początku. Iście kremowa konsystencja sprawia, że mam ochotę dosłownie zjeść to pomarańczowe cudo, które przypomina mi prawdziwy krem. Nie tylko ładnie wygląda, ale i świetnie pachnie. Naprawdę ciężko się powstrzymać przed konsumpcją ;)


Masło świetnie się rozsmarowuje, idealnie wchłania, pozostawiając na skórze minimalną warstwę ochronną, która w absolutnie żaden sposób nie jest uporczywa. Skóra nie lepi się, jest aksamitnie gładka w dotyku, miękka i jednocześnie odpowiednio naprężona, odżywiona i apetycznie pachnąca. Jest też doskonale nawilżona i natłuszczona :)
A co tym maśle o pisze producent ? Na opakowaniu wyczytamy:


Czy kosmetyk działa na cellulit ? Myślę, że już sam fakt, że ujędrnia, napina i wygładza to w pewnym stopniu zmienia właśnie postać cellulitu ;) Każda, która boryka się z tym przeciwnikiem powinna sama ocenić jak na nią zadziała ;)


Powracając jeszcze do konsystencji masła - choć kremowe i puszyste jest bardzo wydajne. Opakowanie jest bardzo wygodne - plastikowy słoik pozwala na wykorzystanie masła do ostatniej odrobinki ;) Przed pierwszym użyciem pod nakrętką znajdziemy sreberko zabezpieczające, czyli tzw. plombę dającą pewność, że nikt wcześniej nie miał kontaktu z tym masłem.

Kosmetyk do testów otrzymałam od
 
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię. 


Masło bardzo polubiłam - już jest go bardzo malutko - zapach jest "bardzo mój" i z całą pewnością zakupię je gdy moja "mała armia" masełkowa się zmniejszy ;) Ostatnio dołączyło do mnie masło "znalezione" tutaj ;) i powiem, że również mi przypadło do gustu :D

Jeszcze tylko nadmienię, że w Biedronce można to masełko zakupić za niecałe 7zł, jeśli jeszcze znajdziecie w sklepowym koszu z towarem ;)

Chyba już pytałam czy lubicie masełka do ciała, bo jednak troszkę tych postów się pokazało, ale czy lubicie takie "słodko-owocowe" wersje zapachowe ?

16 komentarzy:

  1. ja w te antycelulitowe wlaściwości nie wierze, ale chodź by dla zapachu chętnie bym je stosowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również testowałam to masło :) Działa dosyć dobrze, jednak zapach według mnie nie jest powalający. Za tę cenę warte spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie miałam masełka do ciała, Ale kiedyś może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie tak dawno po przeczytaniu recenzji, kupiłam to masełko, na kolana nie powaliło, myślałam, ale za taką cene warto zapoznać sie z produktem

    OdpowiedzUsuń
  5. Już mi ślinka cieknie....
    Kusicielko Ty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te masło ;) Kocham jego zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. własnie dzis go użyłam, bardzo go lubię i mam już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach musi być cudowny! Mam z tej serii wersję grejpfrutową:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować :) zapach pomarańczy też bardzo na mnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam właśnie takie zapachy :) Ostatnio kusiłaś mnie peelingiem i już na niego poluję a teraz jeszcze masełko:P Też się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach kusi, nie jeden raz chciałam wypróbować te masła i peelingi i jeszcze mi się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam to masełko, niestety zapach nie dla mnie :( już drugi raz go nie kupie, ale konsystencje miał świetną :D

    OdpowiedzUsuń
  13. te masełka są bardzo dobre, i zapachy śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masła lubię, mam z Perfecta marcepanowe, ale jeszcze w fazie próbowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki od Perfecty, masełka jeszcze nie miałam, ale jest na mojej liście od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam to kakaowe i jest Ok
    ALE nastepnym razem kupie to z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.