Paczuszkowa relacja, czyli to co pod moją nieobecność przyszło do mnie :)



Z racji mojego kilkudniowego pobytu poza domem, dzięki któremu naładowałam akumulatorki :) w skrzynce pocztowej znalazło się sporo liścików od mego listonosza. Zgodnie z ustaleniami zostawiał mi awizo, z którymi wczoraj poszłam na pocztę i odebrałam swoje paczuszki :D

Kolejność przesyłek jest losowa ;) Oto co do mnie przyszło, gdy mnie nie było :)

Od Pure Queen otrzymałam odplamiacz kieszonkowy.


Od p. Zuzanny z BEST Image PR otrzymałam hipoalergiczne żele do prania Concertino Baby - do kolorów i do białego.


Od Maliny otrzymałam kosmetyki do testów z rozdania nr 18, czyli żelową maseczkę BIOrokitnik firmy AVA, żel pod prysznic z oliwką z mango Lirene (choć spodziewałam się kremowego żelu pod prysznic o zapachu bergamotki) oraz krem do stóp Exclusive.


W końcu po długim oczekiwaniu dotarły również do mnie płatki kolagenowe Beauty Face, które zdobyłam w ramach testów ogłoszonych na FB.


Od firmy BHZ ATOS M.M. otrzymałam dwie pasty wybielające do zębów Email Diament Secret White 50ml oraz kilka próbek innych specyfików, które ie znalazły się na fotce ;) Jestem ogromnie ciekawa jak pasta się sprawdzi :)


Totalnym zaskoczeniem była przesyłka, w której znalazłam krem do suchych stóp i pękających pięt Miss Barwa. Po analizie skąd to okazało się, że to z Poradnika Domowego :) Jakiś czas temu można było się zgłaszać, zupełnie o tym zapomniałam ;) 


Kurier Siódemki również zostawił mi awizo pod moją nieobecność. Wczoraj dostarczył mi paczuszkę, której nadawcą okazała się p. Monika z Credo PR
Tym razem do testów otrzymałam kosmetyki do włosów marki Oyster:
Fixi Lux Extra Shine lakier do włosów nabłyszczający, Cherastille Plus kryształ jedwabiu oraz Cherastille Frizz kryształ jedwabiu do włosów grubych i kręconych.
W paczce znajdowała się również spożywka firmy Majonezy z Kętrzyna: babka domowa oraz musztarda stołowa :) oraz miesięcznik SHAPE.


To byłoby na tyle. Czekam jeszcze na kilka paczuszek, zima znowu wszystkich zaskoczyła, więc i paczuszki pewnie są "wybite" z tropu. Mimo wszystko czekam cierpliwie. :)
A jak się mają Wasze skrzynki pocztowe ?

24 komentarze:

  1. Super, gratuluję ci tak fajnych paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne paczuszki , ja czekam na jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie CI że dostajesz takie paczuszki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te paaczuszki, warto było czekać.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie! Ile dobroci dostałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile wspaniałych rzeczy dostałaś :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na bogato! Gratuluję i zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie jestem ciekawa tego odplamiacza;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę taki kieszonkowy odplamiacz :D
    Jestem ciekawa jak się sprawdzi
    Pozdrawiam





    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się miłe testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, ja od jakiegoś czasu poluję na maseczki AVA. Ale Ci zazdroszczę :) I czekam na recki oczywiscie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego wszystkiego to ja znam żele do prania tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzbierało sie tego, robi wrażenie taka ilość! Udanego testowania! :D
    Ciekawa jestem tych past-ciekawe jak sie spisza!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję paczek i życze miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i zazdroszczę tych paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ciekawe testowanie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, na bogato! Gratulacje i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sporo ;D testowania na miesiac! :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.