Paczuszki, paczuszki... :)


Nie wiem jak u Was, ale mnie ostatnio czas zaczął jakby szybciej płynąć :( Nie wiem gdzie kolejne godziny mi znikają ;) Pocieszam się tym, że dni będą coraz dłuższe, więc i ja będę miała więcej czasu na wszystko :) Dziś przychodzę z paczuszkami, których jeszcze nie publikowałam - więc się chwalę.


Pierwsza paczuszka to kosmetyki Perfecta, które zdobyłam na Facebooku :) 
Otrzymałam waniliowo-pomarańczowy cukrowy peeling do ciała złuszczająco-antycellulitowy oraz waniliowo-pomarańczowe antycelulitowe masło do ciała :) Zestaw obłędny, przyda się bardzo, jednak musi troszkę poczekać na swoją kolej ;) Ale nie za długo, nie byłabym sobą, gdybym nie sprawdziła zawartości :D


Druga paczuszka to olej rzepakowy + shaker, który otrzymałam w ramach testowania od portalu Uroda i Zdrowie.


Tym razem to byłoby na tyle. Na kilkanaście paczek jeszcze czekam, niektóre coś długo dotrzeć do mnie nie mogą, ale czekam cierpliwie ;)

20 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten shaker :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ppieram poprzedniczke:) shaker mnie zaciekawil

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic tak nie poprawia humoru jak takie paczuszk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhh, ja też czekam na kilka paczek, mam nadzieję, że dotrą do końca tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MMmm mój ulubiony peeling do ciała, masełka jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zestaw z Perfecty musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tego peelingu cukrowego:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. na kilkanaście? :D
    to ładnie poszalałaś z zakupami :D albo szczęście Ci dopisuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peelingi wyglądają super! :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na recenzje peelingow ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Masełko już miałam, więc czekam na recenzje peelingu ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. shaker- jestem go ciekawa;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje Perfecty :)
    Na olej również czekam....

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Perfecty.
    Ja swoją przygodę z UiZ już dawno zakończyłam i nie polecam tego portalu...!
    Podobnie, jak Ty czekam na paczki te małe i duże, część przyszła, część nie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie polecasz tego portalu (UiZ)?

      Usuń
  16. Udanego testowania :)
    Też mam ten olej z shakerem ;D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.