Nowe hipoalergiczne żele do prania Concertino Baby



Dzięki BEST Image PR miałam okazję poznać żele do prania Concertino Baby firmy Dramers i powiem szczerze, że świetnie się sprawdziły w moim domku. O szczegółach dalej ;)

Producent pisze:
Nowa linia produktów CONCERTINO BABY została stworzona z myślą o pielęgnacji odzieży Twojego dziecka. Wszystkie produkty zostały przetestowane dermatologicznie i uzyskały miano hipoalergicznych, dlatego mogą być także stosowane do prania odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików. Ponadto w trosce o środowisko naturalne, żaden z produktów nie zawiera szkodliwych fosforanów ani zeolitów. Produkty CONCERTINO BABY to sprawdzona jakość w przystępnej cenie.
 

Otrzymałam dwa żele do prania, jeden do tkanin białych (z niebieską etykietą), drugi do kolorowych (z różową etykietą). Obydwa znajdują się w litrowych butelkach, które są niezwykle poręczne - mają wygodny uchwyt i są stabilne, wyposażone są w fikuśny dozownik, który można "wrzucić" nawet do bębna piorącego wraz z żelem do prania ;) Pod dozownikiem znajduje się standardowa nakrętka. Zawartość butelek różni się kolorystyką - niebieska butelka, czyli żel do białego jest biały, natomiast różowa butelka - żel do kolorów ma niebieski kolor.


***


Co zauważyłam ... żele mimo niezbyt gęstej konsystencji są wydajne, dobrze się pienią i rozpuszczają w wodzie, łatwo wypłukują się z odzieży. Zapachy mają delikatne, nie drażniące noska, nawet tego "malutkiego" ;) Wersja do białego delikatnie pachnie kwiatami bawełny i hibiskusa, natomiast do kolorów pozostawia delikatny, kremowy zapach. Mój 2,5latek nie brudzi się zbyt mocno, jednak czasami zdarzają się różne plamy, np. ostatnio z czekolady i jogurtu czy sosu - "zeszły bez trudu" i to w temperaturze 30 stopni C. Pranie jest czyste, świeże, miękkie w dotyku i pachnące. Żele nie powodują podrażnień, nie uczulają i są bezpieczne dla maluszka, co skutecznie zachęca by po nie sięgać regularnie. Żele również świetnie sprawdzają się podczas prania "dorosłej" odzieży.


Cena sugerowana to 11,99 za litr żelu do prania. Uważam, że warto zainwestować, bo szybko można zauważyć oszczędność - duża wydajność sprawia, że litrowy żel wystarczy na 16 prań i nie trzeba już dodatkowo dodawać płynu zmiękczającego.

Żele do prania Concertino Baby można znaleźć w "dobrych sklepach". Ja z ogromną chęcią skuszę się na nie - wiem, że sprawdzają się u mnie świetnie i to wystarczy ;) - muszę tylko rozejrzeć się w mojej okolicy za nimi ;)

Produkt do testów otrzymałam dzięki
  Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię. 
 
Czego stosujecie do prania Waszej odzieży ?

5 komentarzy:

  1. ja żeli i płynów używam do prania ręcznego , są dużo delikatniejsze niż proszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wypróbować go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też się sprawdziły,. Najważniejsze, że są antyalergiczne *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie ostatnio zaczynam walkę z proszkami, płynami do prania i płukania, bo niestety prawdopodobnie od nich moja skora sie strasznie szybko przesusza, jest podrażniona, zaczerwieniona i mam wysypki... :/ więc niewykluczona, że jest wypróbuje :) dzięki za fajny opis! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.