Moje kolejne paczuszki ...



Witam w sobotę :D
Dziś szybki przegląd poczty. Sama lubię czytać Wasze posty z przeglądami przesyłek, dlatego też sama takie umieszczam ;) Mam nadzieję, że takie relacje Was nie nudzą ? :) 
Tym razem do mnie dotarło kilka paczuszek, dziś pokarzę część z nich :)

Kurier przywiózł mi przesyłkę, którą otrzymałam w ramach zakwalifikowania się do testu DOREMI zorganizowanym w serwisie babyonline.pl
Paczuszka dosyć ciężka, bo zawierała słoiki i deserki od Gerbera ;)


Z tej paczki ogromnie ucieszył się mój brzdąc, który prawie natychmiast rozpoczął konsumpcję deserków, ledwo zdążyłam cyknąć fotki ;) Oj, uwielbia je i pochłania w mgnieniu oka :)

***

Kolejna przesyłka była od Maliny a w niej specyfiki do rąk i stóp.


Otrzymałam je w nagrodę za "połowiczne" odgadnięcie kolejnej akcji jaką jest rewitalizacja dłoni i stóp. O akcji pisałam w tej notce - klik!, jeśli macie ochotę dołączyć - zapraszam :)
Do testów i przedstawienia na blogu otrzymałam:


***

Mam jeszcze kilka przesyłek, ale nimi pochwalę się innym razem ;)
Tymczasem żegnam się, mam dziś wyjazd z cyklu "zakupowe szaleństwo nie-kosmetyczne" ;) Mam nadzieję, że kosmetyków nie przytargam do domu :D

34 komentarze:

  1. Icmnie dzis czekaja zakupyv, pierwsza wolna sobota od stycznia !! I to tak sloneczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz żałuję, że nie wzięłam udziału w konkursie Gerbera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ty i twój brzdąc będziecie mieli co testować :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję - do nas też już dotarło DOREMI :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bym się takiego deserku napiła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki zebys nie przytargała sterty kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne paczki :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie nie wybrali do testowania doremi, a na paczuszkę od Maliny jeszcze czekam
    Czuję że dzieciaczek będzie miał miłe testowanie ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paczuchy! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania. Doremi również u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas deserki z Gerbera tysz już poznikały :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie Gerbera :)
    O widze mój jeden z ulubionych kremów do rąk z eveline! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tylu wspaniałości, a co do zakupów, to raczej nie wierzę że nie kupisz czegoś kosmetycznego...:D

    OdpowiedzUsuń
  14. No to teraz będziesz miała stópki jak marzenie :D Bardzo podoba mi się Gerberowa przesyłeczka, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maluszkowi życzę smacznego :) Moja córeczka bardzo lubi soczko-deserki Gerbera..

    No i gratuluję wygranej u Malinki, czekam też na kolejne chwalipięckie posty przesyłkowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjne paczuchy - Ty i córcia będziecie miały co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawią mnie te kosmetyki od Maliny. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesyłka od Malinki bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresował mnie ten peeling do stóp - maska do stóp z EVELINE,muszę się za nim koniecznie rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza paczka świetna:D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.