Miłe wyróżnienie ...



Wczoraj otrzymałam wiadomość, iż przyznano mi Certyfikat Rzetelnej Blogerki portalu uroda i zdrowie :) Oczywiście bardzo się ucieszyłam i zrobiło mi się niezwykle miło :) Dziś zaskoczona przez listonosza otrzymałam przesyłkę a w niej ...

                owy certyfikat imienny w wersji papierowej :)


W przesyłce znalazłam 2 próbki Rilastil. W wolnej chwili muszę rozszyfrować co to dokładnie jest ;)


***

Przy okazji chcę Wam podziękować, że jesteście, że zaglądacie, czasem nawet czytacie i komentujecie moje posty ;) To dodaje mi  motywacji by pisać regularnie :)
Wkrótce wiele nowości na mych blogowych kartach, wiele wspaniałych współprac i rozdań :)

Pozdrawiam Was serdecznie !

24 komentarze:

  1. gratulacje, cudowne wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A mogłabyś zdradzić co zrobiłaś ,aby go otrzymać :) Ja walczę z tą stroną i dopiero udaje mi się ją odkrywać :P Ciężko mi się w niej połapać ;)

      Usuń
  3. Gratulacje ;) Należało się ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Musiałaś zasłużyć sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje :) to miło coś takiego dostać :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.