Miła niespodzianka, czyli kosmetyczna paczka :)



Kilka dni temu otrzymałam paczkę od firmy Venita, której się w ogóle nie spodziewałam. Pomyślałam sobie, że z pewnością doszło do pomyłki i zamiast do laureatki mojego rozdania firma wysłał zestaw kosmetyków do mnie. Ale jak się później okazało to nie pomyłka i paczuszkę trafiła pod właściwy adres. Mój adres :) Ilość mnie również zaskoczyła, ale oczywiście pozytywnie.

Otrzymałam kosmetyki z linii Arctic: krem do twarzy, krem do masażu stóp, krem do rąk i pomadkę ochronną.


Lakiery do paznokci z serii Glamour 


oraz odżywki morskie minerały i odżywkę wzmacniającą a także podkład pod lakier.


Paczuszka sprawiła mi wiele radości, cieszyłam się nią /i dalej się cieszę/ jak małe dziecko z cukierka :D
Oczywiście podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat każdego produktu.
Czy jest coś co interesuje Was szczególnie mocno ? O czym chciałybyście poczytać najpierw ? :)

20 komentarzy:

  1. Nigdy tych produktów na oczy nie widziała. A zachowanie firmy jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie się zachowali ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje :)
    a poczytałabym o odżywce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna paczka, czekam na opinie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczka :)Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczka ;)
    Mnie bardzo interesują te odżywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. morskie minerały- brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie bardzo ciekawią lakiery, bo chyba będą pięknie się prezentować na pazurkach :D
    gratuluję fajnej paczuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna niespodzianka. Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna niespodzianka :) Jestem ciekawa odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie niespodzianki musza byc swietne! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To bardzo miło ze strony firmy :)

    A ja też już dostałam swoją paczkę i bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jak sprawdza sie odzywki :). Niespodzianka bardzo miła.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.