Kurier dostarczył: Przesyłka od BANDI



Poniedziałek, początek tygodnia zaczął się dla mnie bardzo miło. Kurier przywiózł mi paczuszkę, a w niej kosmetyk BANDI, który mam okazję bliżej poznać.

Do przetestowania wybrałam sobie peeling ryżowy do ciała z linii Body Care. Uwielbiam peelingi i ciągle szukam takiego, który powiększy grono ulubionych kosmetyków w tej kategorii :) Mam nadzieję, że po okresie "poznawczym" będę mogła wpisać ten kosmetyk na moją listę ulubieńców :)


Zrozumiałe jest to, że nie mogłam się powstrzymać i od razu musiałam powąchać to cudo :) Uwierzcie, pachnie obłędnie :) A jak wygląda ? Rewelacyjnie :D


Dziś zaczynam testowanie :D Nie mogę się powstrzymać i najchętniej już bym wskoczyłam pod prysznic :) Ale muszę poczekać :D 
W paczce znalazłam też sporo próbek, dzięki którym będę miała okazję zapoznać się z innymi kosmetycznymi propozycjami BANDI.


Przy okazji chcę Was poinformować o rabacie, który otrzymałam z myślą o Was :D 
Jeśli chciałybyście dokonać zakupów w internetowym sklepie BANDI to do 26 kwietnia 2013 r. z hasłem kraina-testow otrzymacie 10% zniżki! Myślę, że jest to świetna promocja, tym bardziej, że łączy się z innymi promocjami :)


O profesjonalnych kosmetykach przeczytacie szczegółowo na stornie internetowej BANDI.

23 komentarze:

  1. Wygląda fajnie, ciekawe jak sie sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling ryżowy *_* a cóż to za cudo, też chcę :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, ciekawy wybrałaś kosmetyk, czekam na Twoją opinię :)
    Ja także nawiązałam współpracę z bandi, jak już pewnie zauważyłaś na blogu i czekam na moja paczuszkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda i dodatkowo tyyyle próbeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekamy na recenzję po kosmetyk wydaje się być ciekawy :)
    zapraszam do mnie www.me-and-my-passions.blogspot.com
    i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda zachęcająco, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez uwielbiam peelingi! :) milego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda super:) Mam nadzieję, że efekty będą równie rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie prezentuje się w opakowaniu...
    czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję!
    Ja planuję zakup kremu z kwasami jesienią, żeby wypróbować coś nowego na moje niedoskonałości, a ten dziewczyny sobie chwalą.
    W ogóle czy ktoś był niezadowolony z Bandi? Chyba nie :D




    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie mogę się doczekać jego recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa konsystencja:) Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem jakie wrażenie pozostawi po sobie ten peeling, bo wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe jak się sprawdzi :) Cierpliwe czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tj firmie, jestem ciekawa recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. peeling ryżowy - musi pachnieć obłędnie !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.