Kurier dostarczył: moje nowości, czyli "program pielęgnacji twarzy i rewitalizacji ciała" z kosmetykami Efektima :)


Kurier Siódemki ostatnio chyba mnie lubi, co jakiś czas dostarcza mi paczuszki, w których znajduję ciekawe rzeczy. Tym razem w paczce znalazła się Efektima, a właściwie jej niektóre kosmetyczne pozycje, bo oferta jest niezwykle bogata i nie ogranicza się do poniższego ;)


W paczce znalazłam: "program szybkiej pielęgnacji" twarzy składający się z 5 maseczek:
  • HYDRO-REPAIR doskonale nawilżającą 
  • CLARYFING MASK glinkową oczyszczającą 
  • PEEL-OFF RENEW błyskawiczną pell-off 
  • AGE-PROTECT błotną przeciwzmarszczkową 
  • AGE DEFENSE 3D skutecznie odmładzającą 3D 



Również i dla ciała pielęgnacja się znalazła - ukierunkowana na dwa obszary: biust i "miejsca zaatakowane cellulitem" ;) 

 
  • PUSH UP-CURE Intensywne Serum Modelujące Biust - pełniejszy i wymodelowany biust, ujędrniona i elastyczna skóra, skutecznie napięte i sprężyste piersi 
  • CELLU-CURE Kuracja Antycellulitowa - redukuje tkankę tłuszczową, wygładza i poprawia napięcie skóry. 


Testy rozpoczynam praktycznie "od zaraz", na pierwszy ogień pójdą maseczki, których recenzje sukcesywnie się będą pojawiały. Testowanie specyfików do ciała wymaga dłuższego stosowania, więc recenzje szczegółowe pojawią się w odpowiednim czasie. Nie ukrywam, że bardzo mnie ciekawi serum do biustu. Mam nadzieję, że po okresie testów będę miała o czym pisać :) 

Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
 

25 komentarzy:

  1. miłego testowania, mi udało sie na portalu załapać na testowanie tych maseczek :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. Super, gratuluję i również życzę miłych testów.

      Usuń
  2. Czekam na efekty testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania, oby latem było co pokazać ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś te maseczki i z tego co pamiętam były całkiem fajne...no może oprócz peel-of, której za nic nie mogłam zmyć z twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, ... a peel-off nie ściąga się w całości ?

      Usuń
  5. miłego testowania i czekam na opis efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawią mnie te maseczki ,zapach dwóch pozostałych produktów już znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już testuję:) Bardzo liczę na te kosmetyki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Do biustu chętnie bym też przygarnęła i potestowała;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz szansę - wystarczy zgłosić się do testów w serwisie bangla :D
      Być aktywną i ... może się uda :)

      Usuń
  9. Ciekawa przesyłka. Najbardziej ciekawi mnie serum modelujące biust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego testowania, czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja od firmy dostalam do testowania maseczki i probki podkladu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ jestem ciekawa tych kosmetyków...:)
    Miłego testowania...:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.