Kolejny Biały Jeleń Premium, ... tym razem Hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej z szałwią i ogórkiem



Dziś ostatnia recenzja Białego Jelenia, którego znalazłam w paczce, w której były 4 pełnowymiarowe kosmetyki, czyli na tapecie jest: emulsja do higieny intymnej z szałwią i ogórkiem.


Na opakowaniu przeczytamy: 


Dla fanek czytających składy jet i takie zdjęcie :)


Jak widać emulsja znajduje się w przezroczystej butelce o pojemności 300ml. Nie ma najmniejszego problemu z bieżącym kontrolowaniem zawartości - lubię takie butelki :) Ta jest zwieńczona zamknięciem typu press. Być może niektórym z Was to rozwiązanie będzie przeszkadzać, jednak dla mnie jest na tyle wygodne, łatwe w obsłudze i aplikacji emulsji na dłoń, że nie stanowi to najmniejszego problemu. 


Konsystencja emulsji jest bardzo przyjemna, aksamitna i kremowa. Już niewielka ilość wystarczy aby dokładnie odświeżyć miejsca intymne i na długi czas poczuć komfort. Co ważne produkt nie podrażnia i nie uczula. Co również ważne nie zawiera parabenów i alergenów, dlatego sprawdzi się u osób borykających się z alergiami ;) W składzie znajduje się szałwia, która wykazuje właściwości przeciwzapalne i ściągające działa kojąco na błony śluzowe oraz hamuje wzrost drobnoustrojów oraz ogórek, który łagodzi podrażnienia i zmiękcza skórę, tonizuje i odświeża. Skład wzbogaca również alantoina i kwas mlekowy, który wspomaga naturalną ochronę organizmu przed podrażnieniami. Emulsja jest delikatna aczkolwiek jej wysoka skuteczność pozwala na codzienne użytkowanie bez zauważenia najmniejszych dyskomfortów. Dzięki jej stosowaniu zmniejsza się ryzyko powstawania infekcji ponieważ w swoim składzie zawiera również prebiotyki. 


Cóż mogę powiedzieć w podsumowaniu ? Chyba tylko tyle, że sprawdza się świetnie i szczerze ją polecam :)

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

11 komentarzy:

  1. Bardzo się polubiliśmy z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inny, ale też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam płyn/żel do higieny intymnej niebieski w 500ml opakowaniu z pompską, używałam go niemal pół roku! Bardzo mi się podobał, ale SLeS na 2 miejscu składzie skreślił go z kolejnych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Emulsja jest warta uwagi :) Polubiliśmy się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow nie mialam takiego cuda jeszcze jak gdzies zobacze to nabede...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie lubię emulsje z jelonka, chyba wszystkie, dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.