Jogurtowe babeczki do koszyczka :)



Na prośbę koleżanki zostałam zaangażowana w pieczenie babeczek, które m.in. nadają się do wielkanocnego koszyczka :)

Jogurtowe babeczki
 
125 g naturalnego jogurtu
75 g masła
2 jajka
150 g mąki pszennej
pół łyżeczki sody oczyszczonej
szczypta soli
125 g drobnego cukru do wypieków

Jogurt należy wymieszać z wcześniej roztopionym i ostudzonym masłem, dodać jajka i zmiksować. Dodać mąkę, sodę, cukier i sól - wymieszać. Ciasto nalać do dowolnych foremek wypełniając je do 3/4 wysokości. Piec w temperaturze 180 st. C przez 20-25 minut, do tzw. suchego patyczka.
Smacznego !


Babeczki nie są skomplikowane, nie potrzeba wiele czasu by móc się nimi zajadać. Można je dodatkowo wzbogacać ulubionymi dodatkami: owocami, czekoladą, nadzieniem owocowym :) Uważam, że są świetnym dodatkiem do kawy bądź herbaty chociażby w zwykły dzień;)

Miłego dnia ! :D

16 komentarzy:

  1. apetyczne:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z podobnego przepisu zrobiłam wczoraj babkę jogurtową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, pewnie są przepyszne :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają uroczo, aż ide do kuchni je zrobić:) Dzieki za przepis i Wesołych świąt życze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj. Taka babeczka do kawy...mmmm..

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie skomentowałam to zdjęcie na bangli:) Tylko nie wiedziałam, że te cudeńka są Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Az mi się zachciało babeczki zrobić :). Świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne babeczki
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kiedy babeczki są takie 'wilgotne' i pulchne, mniami! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno wypróbuję;) jak sie wypieki świąteczne skończą. Córcia uwielbia pomagać w kuchni, nie mówiąc już o pałaszowaniu takich smakołyków;) Wesołych Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziś też mam w planach babeczki, ale pójdę na łatwiznę i zrobię 'z pudełka' ;P Ale po świętach chętnie skorzystam z przepisu, wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym spróbowała :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.