Denko nr 2, czyli marcowe zużycia :)



Miesiąc już dobiega końca, więc pora na szybki przegląd tego co "wykończyłam" w marcu :)

1. Esotiq Formula, Push Up, Brest Mask, czyli maska napinająca biust :) Powiemy tylko, że jest rewelacyjna i chcę ją mieć po raz kolejny. Pełna recenzja klik! 

2. Schauma Kids, Szampon i żel pod prysznic. Kosmetyk mojego małego urwisa. Produkt 2 w 1 jest godny uwagi, ładnie pachnie, dobrze myje włoski i oczyszcza ciałko, świetnie się pieni, nie szczypie w oczy, nie podrażnia i nie wysusza. 

3. Syoss, Smooth Relax, Szampon do włosów niesfornych i puszących się. Dobrze oczyszcza, włosy są gładkie i nic a nic się nie puszą. Dodatkowo nie obciąża włosów i nie powoduje łupieżu i jest bardzo wydajny.

4. Syoss, Smoot Relax, Odżywka do włosów niesfornych i puszących się. Odżywka jak odżywka ;) Ułatwia rozczesywanie, ładnie pachnie, pozostawia włosy w świetnym stanie bez ich obciążania.

5. Bic, Gel Soleil Lady. Różowy żel do golenia zamienia się w białą, kremową piankę. Maszynka do golenia sunie po nim jak po lodzie ;) Dodatkowo ładnie pachnie i nie podrażnia ani nie uczula.

6. Biały Jeleń, Premium Hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej z szałwią i ogórkiem. Lubię ją bardzo. Pełna jej recenzja klik!

7. Perfecta SPA, Antycellulitowy cukrowy peeling do ciała pomarańcza + aromat wanilii. Bardzo fajny peeling, zapach ma obłędny. Pełna recenzja klik!

8. Joanna, Naturia Body, Peeling myjący czarna porzeczka. Peeling bardzo drobny, aczkolwiek wspaniale myjący i masujący :) Fioletowa wersja bardzo mi przypadła do gustu, to chyba moje 4 opakowanie. Ogólnie bardzo lubię tę serię od Joanny. Pełna recenzja tego peelingu klik!

9. Perfecta SPA, Antycellulitowe masło do ciała pomarańcza + aromat wanilii. Masło obłędnie pachnące, szybko się wchłaniające. Bardzo je polubiłam. Pełna recenzja klik!

10. Yves Rocher, Jardins & Monde, Kawowy żel pod prysznic. Uwielbiam ten żel - zapach ma obłędny a kremowa konsystencja to moja ulubiona. Żel jest bardzo wydajny, wspaniale nawilża i jednocześnie odpręża. 

11. Garnier, Czysta skóra, 3w1 Żel myjący + peeling + maseczka. Świetny kosmetyk 3 w 1. Wspaniale oczyszcza, pozostawia skórę odświeżoną i odprężoną, delikatnie chłodzi. Uwielbiam go za działanie i efekty jakie daje.

12. Biały Jeleń, Premium Hipoalergiczny żel do mycia twarzy z oczarem wirginijskim. Sprawdzał się u mnie świetnie, ładnie oczyszczał skórę jednocześnie nie wysuszał jej.Pełna recenzja klik!

13. Tołpa, Dermo Face Futuris 30+, Krem na noc przeciw pierwszym zmarszczkom. Genialny krem, świetnie się spisał, bardzo go polubiłam. Pełna recenzja klik!

14. Tołpa, Dermo Face Strefa T, Matujący krem nawilżający lekki na dzień. Świetny krem dla mojej mieszanej cery, matuje na bardzo długo i jednocześnie nawilża. Pełna recenzja klik!


Uff, to by było na tyle :) Dotrwałyście do końca ? ;)
PS. Kilka pustych opakowań odruchowo wylądowało w kosz, głównie po maseczkach i męskich kosmetykach ;) 

Znacie coś z mojego denka ? Lubicie czy wręcz przeciwnie ?

25 komentarzy:

  1. w zasadzie nie miałąm styczności z niczym :) sporo tego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo te Twoje denko :) Moje jest znacznie skromniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko:) Najbardziej zainteresował mnie kawowy żel pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne denko:) U mnie nie sprawdził się żel do twarzy Biały Jeleń:( Pozdrawiam i Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten żel Yves Rocher :) spore denko

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz tego troszkę ;p ja też używam tych peelingów z Joanny, są świetne, choć niewielkie. Ciekawa jestem tego żelu z Yves Rocher, kawy nie pijam, ale zapach uwielbaiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spore denko :)
    Ja nie przepadam za niczym z Syoss czego nie kupiłam to był albo bubel albo kompletne nic...
    Peeling myjący z Joanny lubię chyba każdy :D




    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladne denko:) Ja swoje takze dzisiaj wrzucilam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel z Garniera lubie, właśnie kończe moje chyba 3 opakowanie z rzędu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na tę maskę do biustu ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie Ci poszło, lepiej ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szampony SYOSS :) tak samo jak uwielbiam masełka z Perfecty :) To mój ulubiony zapach ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci idzie zużywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no ładnie, teraz mam ochotę na tą maskę na biust :p

    OdpowiedzUsuń
  15. sama używam masła perfecty, uwielbiam je :)
    i kilka produktów np. Syoss mnie zainteresował,ale póki co mam tyle szamopnów,że musze sie uspokoić xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokaźne denko, sporo produktów do ciała. YR żele znam i ja, choć chwilowo mam od nich przerwę i zmęczałam mydło Aleppo.

    OdpowiedzUsuń
  17. U ciebie denko z Jelenia a u mnie wreszcie się pojawił:))

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ten krem z Tołpy w ogóle nie matuje. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Uzywam teraz tego kremu z Tołpy (Strefa T) i tez mi sie spodobal :) I jest bardzo wydajny, nie wiem kiedy go zdenkuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam wiele z tych produktów, m.in. kremy Tołpy - rewelacja!
    Podobnie, jak Rince, niezbyt szybko je wykończę :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.