Błyszczące włosy to jego sprawka ! Fixi Lux Extra Shine - Oyster Cosmetics, czyli nabłyszczający lakier do włosów.



Z racji tego, że lubię naturalnie rozwichrzone włosy bardzo rzadko sięgam po lakiery do włosów ;) Aczkolwiek czasami sytuacja wymaga, by były one doskonale ułożone i prezentowały się idealnie przez długi czas po tym jak nadam im pożądaną formę ;) dlatego też gdy mam taką potrzebę i "problem" z ich ostatecznym ułożeniem sięgam po lakier, który utrwali efekty mojej pracy ;) Od p. Moniki z Credo PR otrzymałam lakier nabłyszczający do włosów Fixi Lux Extra Shine firmy Oyster Cosmetics. Powiem szczerze, że jestem zachwycona nim, ale o tym w dalszej części :)


Lakier nadaje włosom błysku i jednocześnie utrzymuje fryzurę przez długi czas w takiej formie jaką jej nadamy. Nie skleja włosów, nie tworzy z nich "skorupy", wyglądają one bardzo naturalnie, ale są "trzymane w ryzach" przy jednoczesnym braku obciążenia ich :)
Doskonale aplikuje się go na włosy, pojemnik nie jest duży i precyzyjnie można go uchwycić w dłoni. Zapach, który "rozpyla się" wraz z substancją jest bardzo ładny, nie powoduje duszności i dyskomfortów ze strony wrażliwego noska. 


Bardzo fajny produkt do włosów, który w mgnieniu oka pozwala nadać włosom "zdrowego połysku". Rozglądałam się w moim mieście za kosmetykami Oyster jednak niestety nie znalazłam ich. Cena tego produktu to ok. 30zł/ 150ml, uważam że jest wysoka by pozwolić sobie na codzienne stosowanie, aczkolwiek od czasu do czasu gdy chcemy włosy ujarzmić i jednocześnie nadać im blasku można się pokusić o ten produkt, jeśli znajdzie się go w "swojej drogerii".

Produkt do przetestowania otrzymałam dzięki CREDO PR
Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.

9 komentarzy:

  1. nie uzywam lakierow do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam ani lakierów , ani pianek, jakoś dziwnie działają na moje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam takiego kosmetyku , który utrwali moją fryzurę a gdy jeszcze dodatkowo by ją nabłyszczył to byłoby super . Świetny lakier tylko cena trochę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosuję lakierów, ale w razie czego będę miała go na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się nie sprawdził - skleja mi włosy i wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ogole nie używam lakierów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość drogi. Na szczęście nie używam kosmetyków do układania włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wcale nie używam lakierów do włosów, jakoś nie czuję potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie widziałam jeszcze tego produktu :) lubię lakiery TAFT

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.