Batiste Cherry - suchy szampon do włosów - moja recenzja


Suche szampony nie są mi obce, stosuję je w awaryjnej sytuacji gdy muszę nagle wyjechać a moje włosy są w złym stanie i wymagają mycia. Aby zaoszczędzić na czasie sięgam po "magiczny szampon", który w błyskawicznym tempie pozwala odświeżyć fryzurę i jednocześnie poczuć się komfortowo.
Jakiś czas temu w moje posiadanie trafił suchy szampon Batiste. Szampon, o którym mowa jest na niejednym blogu, zdania użytkowniczek są bardzo podzielone - jedne go wychwalają inne wręcz przeciwnie. Dlatego też ucieszyłam się, że będę mogła przetestować mini wersję Batiste cherry i ocenić jego działanie na moich włosach :)


Jak przedstawia producent ten produkt i co o nim pisze ?
Trudno Ci utrzymać piękne włosy na co dzień, pomiędzy jednym myciem a drugim? Batiste przybywa na ratunek! Wystarczy kilka chwil, byś mogła się cieszyć puszystymi, błyszczącymi, pachnącymi świeżością włosami! Nic dziwnego, że 96% pytanych twierdzi, że ich włosy wyglądają lepiej po użyciu Batiste, a 98% z nich zarekomendowałoby ten szampon bliskiej osobie*.
*Badanie online przeprowadzone wśród 665 pracowników very.co.uk w wieku 20-40 lat, zapytanych tydzień po wypróbowaniu produktu, kwiecień 2012
O tej wersji możemy przeczytać:
Batiste Cherry to zapach radosny, soczyście owocowy. Apetyczna wisienka z nutką retro sprawia, że aż chce się ruszać na podbój świata. Zacznij od deseru – a Batiste Cherry niech będzie wisienką na torcie udanego dnia.
Sposób użycia: 
KROK 1 - Potrząśnij intensywnie puszką i rozpyl Batiste u nasady włosów z odległości ok 30 cm. 
KROK 2 - Wmasuj szampon przez kilkanaście sekund. 
KROK 3 -Rozczesz włosy i ułóż jak zwykle.


Otrzymałam mini wersję, której pojemność to 50ml. W sam raz do torebki by zabrać na wyjazd, z całą pewnością się przyda, gdy rano się okaże, że włosy wyglądają na nieświeże i konieczne byłoby ich umycie. Suchy szampon to wspaniała alternatywa do tej czynności, gdy nie mamy czasu bądź możliwości na jej wykonanie :)


Batiste Cherry nie tylko w szybki, łatwy i skuteczny sposób odświeża włosy bez problemu, ale dodatkowo ładnie pachnie. Włosy po użyciu Batiste cherry wyglądają świetnie, są miękkie, ładnie się układają, są uniesione od nasady przez co sprawiają wrażenie puszystych i lekkich. Efekt utrzymuje się praktycznie cały dzień. Wieczorem włosy wracają do stanu przed zastosowaniem, czyli konieczne jest mycie ;) 
Efekt przed, w trakcie i po zastosowaniu można zobaczyć na poniższym zdjęciu /kliknij by powiększyć/.


 Obowiązkowo fotka składu. Wiem, że dla niektórych skład jest bardzo ważny.


Cieszę się, że poznałam ten szampon, gdyż już wiem, że w sytuacjach nagłych sprawdza się u mnie świetnie i mogę bez obaw zrobić jego mały zapas ;) Szampon można dostać w kilku wersjach i w dwóch pojemnościach. Cenowo kształtują się one 50ml - ok. 8zł, 200ml ok. 15zł. Szampon jest dostępny na www.perelki.eu
Więcej szczegółów na temat Batiste znajdziecie na stronie producenta KLIK!

Produkt do testów otrzymałam dzięki PRomotionInstytut
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

A czy Wy stosujecie awaryjnie suche szampony ? Znacie Batiste ?

26 komentarzy:

  1. Chyba muszę sobie sprawić to cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dokladnie ten sam ale stosuje od swieta:-) choc dzis pojdzie w ruch bo o 10 mam nauke jazdy i nie zdarze umyc i wysuszych wlosow a suszarki nie chce uzywac:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też stosuję w awaryjnej sytuacji. :)

      Usuń
  3. ja uzywam tylko suchego szamponu z syossa i uwielbiam go!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam, więc nie mogę porównać swoich spostrzeżeń ;)

      Usuń
  4. Mam różowy i po 1 użyciu poszedł w kąt - fatalnie mi wybielił włosy, koszmarek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybielił ? Masz na myśli, że włosy były białe zaraz po zastosowaniu ? Może zbyt blisko aplikowałaś ?

      Usuń
  5. Nie umiem sie przyzwyczaic do suchych szamponow :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie kiedyś nie mogłam wyobrazić, że będę ich używać ;)
      W nagłych sytuacjach są niezastąpione :D

      Usuń
  6. Podarowałam Mamie wersję mini i jest zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam suchego z Girlz Only, ale w Batiste podoba mi się szeroka gama zapachów.
    Jak się prezentuje ten wiśniowy? Wiśniowe aromaty uwielbiam w kosmetykach, ale czasami trafiają się bardzo chemiczne i nienaturalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam szampon i jestem z niego bardzo zadowolona. Unosi włosy u nasady i dobrze radzi sobie w awaryjnych sytuacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, świetnie się spisuje w awaryjnych sytuacjach :)

      Usuń
  9. Świetnie sobie radzi ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony szampon :):), ja uwielbiam o zapachu tropiklanym-bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. musze się w końcu skusić na Batistę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie miałam suchego szamponu, o dziwo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wlasnie mam zamiar go kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością go wypróbuję ;) Ma wiele pochlebnych recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go mam i jestem z niego bardzo zadowolona. Bardzo mi się podoba, że zamieściłaś zdjęcia efektu na włosach :) U mnie na blogu także recenzja tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  16. czy mi sie wydaje, czy on rozjasnil Ci wlosy?? ja jeszcze nie mialam stycznosci z suchym szamponem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, szampon nie rozjaśnił mi włosów. Moje mocno przetłuszczone włosy są ciemne, nawet bardzo ciemne w porównaniu do stanu tuż po umyciu i wysuszeniu.
      Szampon batiste świetny efekt dał, gdyż myjąc normalnie włosy "szamponem mokrym" i wodą właśnie tak wyglądają po umyciu.

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.