Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango od Donegal :)




Posiadając swój lakierowy koszyczek zapełniony kolorowymi buteleczkami, po które chętnie sięgam i dzięki nim często zmieniam kolor mych paznokci jestem zmuszona używać zmywacza do lakierów. Zapewne jest to zrozumiałe i nic w tym dziwnego, przecież jakoś trzeba pozbyć się "starego" koloru by nałożyć "nowy" ;) Wybierając zmywacz oczekuję, aby nie tylko skutecznie i szybko zmywał lakier, ale by jednocześnie dbał o paznokcie i nie wysuszał ani ich, ani skórek :) Przyznam szczerze, że nie zawsze mój wybór okazywał się trafiony. Często zdarzało się, że zmywacze dostępne w sieciówkach choć początkowo spisywały się rewelacyjnie to po dłuższym okresie wysuszały i paznokcie, i skórki.
Dlatego też, gdy jakiś czas temu w moje posiadanie trafił produkt firmy Donegal bardzo się ucieszyłam. Zmywacz do paznokci w żelu o zapachu mango - to o nim właśnie jest ta notka :)


Pierwszy raz miałam do czynienia ze zmywaczem w takiej formie. Konsystencja żelowa jest genialna ! Nie sposób jest ją rozlać, co nierzadko mi się zdarzało przy standardowych zmywaczach. Trudno również ją "przedawkować" na wacik kosmetyczny. Oczywiście za pierwszym razem zastosowałam go tak jak dotychczasowe zmywacze - zabrałam wacik, zaaplikowałam pokaźną kroplę wielkości 50 groszówki i przyłożyłam do pomalowanych paznokci. Szybko się przekonałam, że taka ilość to stanowczo za dużo ;) Otwór w buteleczce jest wygodny i nie za duży ;)


Zmywacz w żelu nie charakteryzuje się typowym wsiąkaniem w wacik kosmetyczny. Pozostaje w takiej formie w jakiej go nałożymy, czyli odpowiedniej wielkości kropli :) Dzięki temu jest niezwykle wydajny.


Przyłożony do paznokci fajnie otula go (i okoliczne skórki) i w łatwy i błyskawiczny sposób zmywa lakier. Paznokcie są w świetnej kondycji, nie są przesuszone, skórki również wyglądają na zdrowe i zadbane. Wydaje mi się, że produkt ten w ogóle nie jest agresywny. Nawet zapach jest wyjątkowy, aczkolwiek nie zalecam zaciągania się nim prosto z buteleczki ;) Podczas zmywania paznokci nie wyczuwam drażniącej woni, która dotychczas była nieunikniona. Co jest również ważne zmywacz rzeczywiście pachnie i pozostawia przyjemny zapach mango na paznokciach. Miłe urozmaicenie, jak dotąd nie byłam w stanie zachwycać się paznokciami tuż po zmyciu starego lakieru. Teraz, dzięki temu zmywaczowi, zmieniło się to ;)


Butelka jest sporych rozmiarów, aczkolwiek nie sprawia problemów w aplikacji substancji. Wystarczy nacisnąć delikatnie a żel z niej wypłynie jednocześnie nie kapie gwałtownie,  więc nie ma obaw, iż upadnie w niechcianym miejscu ;) Na opakowaniu znajdziemy charakterystykę produktu w tym również skład.


Co mnie bardzo cieszy, zmywacz jest bardzo tani, kosztuje ok. 5zł za 150 ml. Jednak martwi mnie to, że nie jest dostępny w mojej miejscowości, aczkolwiek mam nadzieję, że gdy już będę musiała zakupić zmywacz znajdę go na którejś sklepowej półce ;) Ewentualnie skorzystam z drogerii internetowej :D

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

Jaki zmywacz do paznokci wybieracie najczęściej ? Stosowałyście już kiedyż zmywacz w żelu ?

14 komentarzy:

  1. zmywacz jest rewelacyjny, dla mnie duże zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze widzę, pierwsze czytam;) Fajny! Ja jestem zła jak mam zmywać paznokcie, bo nie znoszę zmywaczy! Używałam już zwykłych, takich w gąbce i tych w płatkach i w każdym coś nie tak. Będę musiała spojrzeć za żelowym:) Myślałam, że cena będzie dużo wyższa! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mnie zaintrygowałaś tym nowym wynalazkiem :-). Muszę gdzieś poszukać to cacko, chętnie go przetestuję, czy rzeczywiście jest taki fatnastyczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest rewelacyjny! To mój ulubiony zmywacz w tej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja :) Tani, wydajny i skuteczny. Myślę, że zaopatrzę się w jedną buteleczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze! musi byc swietny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze zmywacza w żelu to nie miałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie widziałam o istnieniu takiego zmywacza^^ To będzie miła odmiana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, fajne. Dobrze że nie wsiąka w wacik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, czytałam już o nim pozytywne recenzje i jestem ciekawa jak by się u mnie spisał. Niestety nie mogę go nigdzie znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zmywacza w żelu to ja jeszcze nie miałam ;) ale muszę się za nim rozglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.