Wyniki rozdania z Venitą !




Z całą pewnością czekacie na wyniki rozdania z kosmetykami Venita. Nie przedłużając chcę tylko podziękować Wam za aktywny udział w nim :) Zgłosiło się Was sporo i dzięki temu oprócz dwóch głównych zestawów są również nagrody dodatkowe.

Na początku założyłam sobie, że wybiorę jedną laureatkę, a kolejną wylosuję. Przeglądając Wasze blogi nie potrafiłam zdecydować się, który blog, a właściwie jego autorka powinna dostać duży zestaw ;) Dlatego też postanowiłam zmienić nieco moje założenie i oddać los w ręce mojego eM i maszyny losującej ;)

I tym sposobem zostały wyłonione osoby, do których powędrują zestawy Venita :)

Pierwszy duży zestaw wędruje do:


Drugi duży zestaw natomiast otrzyma:


Jak już wspomniałam na początku z racji tego, że zainteresowanie było duże sponsor wyraził zgodę na ufundowanie 3 zestawów dodatkowych, które w drodze losowania przypadły:




***
Serdecznie gratuluję i czekam na Wasze dane osobowe i adresowe. Wyślijcie je proszę na moją skrzynkę - adres znajdziecie w zakładce kontakt /Klik!/
***
Przy okazji wszystkie z Was zapraszam na trwające rozdanie z suplementem diety CelluOff. Klik!

51 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Tym razem nawet nie byłam blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!! i zazdroszcze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. a bylo tak blisko ;) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, mało brakowało - było blisko! :D
    Gratuluję zwycięzcom.:P

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla koleżanek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam blisko, ale sie nie udało :) zabrakło szczęścia tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla zwycięzców, fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, wielka szkoda...pierwszy zestaw był prawie na wyciągnięcie łapki :D
    Gratulacje dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :-)
    Nawet się załapałam na jedną fotkę, z tymże nie na żółto :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby to mnie się udało pierwszy raz coś wygrać w drodze losowania ?
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej radosci zapomniałam napisać,że cieszę się ogromnie :)

      Usuń
    2. Tak, tak - to Tobie się udało :D
      Gratuluję.

      Usuń
    3. Super - dzięki za upewnienie mnie,że to ja jednak :)

      Usuń
  11. Gratulacje, nagrody rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. o WOW tak patrze i nie moge uwierzyć :)
    dziękuje serdecznie i gratuluje pozostałym!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! A było tak blisko;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A to niespodzianka! Dziękuję Kochana!
    Nawet nie wiesz jak pięknie po ciężkiej pracy, która wyrwała mnie na tydzień z " życia blogowego" i kompletnie pozbawiła wolnego czasu, wrócić do poczytania " co u Was" a tu taka wiadomość!
    Dziękuję, osłodziłaś mi wieczór i zmęczenie już nie jest tak dokuczliwe ;)
    Mam sentyment do tej firmy, ponieważ właśnie ich farbą pomalowałam wiele lat temu włosy ;) I była świetna! :)
    Miłego wieczorku ;*
    Gratulacje dla szczęściar!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ale czad! Już do Ciebie piszę :D
    Strasznie byłam nakręcona na te kosmetyki, hehe... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowna wiadomość! :) Ogromnie się cieszę i już piszę do Ciebie maila :) Gratulacje również dla pozostałych zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie dziękuję dziewczyny za wasze adresiki :D
    Bardzo szybko i sprawnie je podałyście :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wylosowanych:)

    Byłam blisko:))

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję szczęściarą:D Ja walczę dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jej jeszcze troszeczkę mi zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak blisko byłam, znów nic :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.