Walentynki, czyli okazja na małe zakupy :)




Choć nie przywiązuję wagi do tego dnia to właśnie Walentynki stały się dziś moim mini pretekstem, aby przy okazji planowanych zakupów również zakupić sobie "to i owo", ot tak - na poprawę humoru ;)
Skorzystałam z mega promocji w drogeriach Dayli i zakupiłam kosmetyki, które od dawna "chodziły mi po głowie" ;) Nie mogłam sobie ich odmówić, tym bardziej, że ceny okazały się bardzo atrakcyjne.


I tak zakupiłam kwiatowy zestaw Farmony olejek i sól do kąpieli o zapachu róży i magnolii - zapłaciłam za niego 11,99. Do koszyczka z zakupami wrzuciłam również dwa cuda od Tołpy: regenerujący krem-koncentrat do rąk oraz kremowe serum odmładzające do rąk. Cena również atrakcyjna, gdyż za te dwa kremy zapłaciłam 9,99 :D Normalnie jeden kosztuje tyle ;) Będąc w Lidlu dorzuciłam do tego jeszcze herbatkę Tekanee o malinowo-waniliowym aromacie - kosztowała 2,99 :)
Takim oto sposobem wieczorem będę mogła sobie urządzić "seans miłości dla ciała i duszy" ;P

A Wy świętujecie Walentynki, czy tak jak ja nie obchodzicie tego "święta" ?

17 komentarzy:

  1. Świetne zakupy :) Zestaw Farmony w takiej cenie, ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestaw Farmony świetny, uwielbiam zapach róży...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te herbatki:) dzięki nim przeżywam zimę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Farmona bardzo tania ;) super że Ci się udało kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądają, chociaż sama Tołpy nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zakupy :) My byliśmy sobie na obiadku i dostałam czekoladki a jutro mam zamiar upiec muffinki, oby tylko się udały! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny jest ten zestaw Farmony:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A my dzisiaj napijemy się winka i tak będziemy świętować :)
    Jak dla mnie to nie ma znaczenia czy 14 luty czy jakiś inny dzień, na co dzień powinno się okazywać uczucia a nie tylko od święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zakupy; kremik do rąk z Tołpy w szczególności mnie interesuje
    co do Walentynek zjadłam ciastko w kształcie serca i to tyle z mojego świętowania tego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy, podkradłabym Ci co nie co :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie jest sprawić sobie taki walentynkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Groszowe wydatki, a tyle przyjemności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo udane zakupy i za niewielkie pieniadze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kazda okazja do zakupów jest dobra :D Bardzo fajne rzeczy wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.