W zamian za 5 rzeczy otrzymasz 2 wybrane pudełka Shiny Box :)



Słyszałyście już o akcji Vinted.pl i Shiny Box ?
Można zdobyć dwa kody promocyjne na wybrane pudełka Shiny Box w zamian za dodanie do bazy Vinted.pl minimum 5 ciuchów lub dodatków, których już nie potrzebujemy a ciągle są w dobrym stanie ;) 



Czy to faktycznie może być aż tak proste, aby dostać wybrane pudełeczko Shiny Box ?

Sprawdziłam to :) Błyskawicznie dodałam swoje ciuchy i oczekiwałam na zaakceptowanie zdjęć, po czym w skrzynce znalazłam wiadomość z dwom kodami na pudełka Shiny :D
Jeden już zrealizowałam ... zamówiłam styczniowe pudełko :) Z drugim zastanawiam się, które pudełko chciałabym otrzymać ;)  Kod jest ważny do końca marca ;) Teraz czekam na kuriera i moje pudełko styczniowe ;)
Czyli rzeczywiście działa ... wystarczy przeglądnąć swoją szafę, wybrać odpowiednie rzeczy, zrobić zdjęcia i wystawić wchodząc poprzez link: www.vinted.pl/witaj.
Więcej szczegółów znajdziesz TU!

Ciekawa akcja, żal nie skorzystać ;) Przy okazji miejsce w szafie się zwolni, a i kosmetyki za darmo można zdobyć ;) Dlatego też jeśli zaświeciły się Wam oczka i jeszcze nie działałyście w tym temacie to ... nie ma na co czekać. Aparaty w dłoń, cyk-cyk i na vinted.pl :D

PS. Jeśli planuje się pobawić w tej akcji poprzez dodawanie ciuchów i jednocześnie będzie się dopiero rejestrować w Shiny Box, aby wykorzystać otrzymane kody promocyjne z tej akcji będzie mi miło jeśli skorzystacie z mojego linku polecającego KLIK!. Wam nie zrobi różnicy, a ja dzięki temu otrzymam kilka punkcików, które przybliżą mnie do darmowego pudełka.

Któraś zaciekawiona akcją i opróżni swoją szafę ? :D

20 komentarzy:

  1. Oj pokusiłaś mnie i dzisiaj cykam zdjęcia i fruu!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie odrzuciło wszystkie zdjęcia :/ A były naprawde dobrej jakości, więc vinted bawi sie w kotka i myszkę, po prostu akceptuje te ciuchy, które chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ... może spróbuj z dodatkami jakimiś ?

      Usuń
  3. Hej? To jest zniżka na te pudełka, czy kod na w pełni darmowe zamówienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kod, który sprawia, że podczas zamówienia pudełka z jego użyciem zobaczysz wartość 0ł :D

      Usuń
  4. Muszę spróbować :) To tylko ciuchy muszą być, czy może też biżuteria i dodatki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście dałam zdjęcia ciuchów, dodatków i obuwia :D

      Usuń
    2. Może być również biżuteria i dodatki. Sama dodałam produkty do działu z biżuterią.
      W przyszłości ma być również możliwość dodawania kosmetyków.

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedzi :)

      Usuń
  5. Hej, dziękujemy, że napisałaś o naszej zabawie, bardzo się z tego cieszymy :). Mamy nadzieję, że będziecie zaglądać na nasz serwis i znajdziecie tam wiele okazji do odświeżenia swojej szafy!

    Jeśli chodzi o moderowanie ubrań - staramy się akceptować tylko te ubrania, które są dobrze sfotografowane, czyli w taki sposób, który pozwoli innym użytkowniczkom w pełni ten przedmiot docenić :). Dlatego czasem możecie odnieść wrażenie, że się "czepiamy", ale bardzo zależy nam na tym, aby ubrania były pokazane na wyraźnych i jasnych fotografiach. Dodając zdjęcie, warto się zastanowić, czy same zwróciłybyście uwagę na taki przedmiot? Czy można go sfotografować lepiej, pokazując, jak wygląda podczas noszenia?

    Akcepujemy ubrania kobiece, dodatki oraz obuwie.

    Czekamy na Was na vinted.pl :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i komentarz z wyjaśnieniem :D

      Usuń
  6. Szkoda tylko że zdjęcia nie chcą się w ogóle wgrywać:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ... korzystasz z tego linku ?
      www.vinted.pl/witaj.

      Powinno być ok :D

      Usuń
  7. mi tak samo , wgrywają się już 20 minut i nic;(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zamówiłam i czekam na swoje boxy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja załadowałam zdjęcia, ale niestety nie mogę zamówić styczniowego Shinyboxa, jedynie te archiwalne... szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz zamówić styczniowego, ponieważ już się skończyło, a było dostępne jeszcze rano, gdy wybierałam drugie pudełko ;)

      Usuń
    2. Rany jaka szkoda... A tak bardzo napaliłam się na to styczniowe... Pewnie w takim razie zdecyduję się na listopadowe i któreś jeszcze, bo sierpniowe już zamówiłam kiedyś... Heh

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.