Trójwymiarowa zabawka, czyli kolorowanki 3D



Niedawno prezentowałam paczuszkę, w której znalazłam trójwymiarowe zabawki edukacyjne. Zabawki, które można samemu złożyć z prostego szablonu, bez używania nożyczek i kleju. Czas spędzony z kolorowanką 3D okazał się naprawdę rewelacyjną zabawą.



Każdy zestaw składa się z szablonu, instrukcji obsługi, tradycyjnej kolorowanki oraz 4 pisaków  :)


Mój niespełna 2,5 letni Syn był zachwycony całym procesem tworzenia samolotu, który przebiegał tak:


Po złożeniu zabrał się za pierwsze loty ;)


Po czym przystąpił do "ozdabiania" ;) Sugerowałam, aby zrobił to na początku, ponieważ maluszkowi z całą pewnością byłoby wtedy wygodniej, jednak brzdąc koniecznie chciał malować gotowy model.
No więc malował :)


W końcowym etapie pierwotnego ozdabiania wyglądał już tak :) 


Ale z dnia na dzień wzbogaca się o kolejne kolorowe szczegóły ;) 
Proszę wziąć pod uwagę, że to praca maluszka, który dopiero zaczął przygodę z kolorowankami 3D :D Jestem pewna, że starsze dziecko z większą precyzją nada kolorowych barw kartonowym modelom. Dla przypomnienia - oferta KLIK! :D

Osobiście widzę mnóstwo plusów Kolorowanek 3D:
+ sprawiają dziecku mnóstwo radości, które samodzielnie tworzy "czegoś z niczego" ;)
+ rozwijają wyobraźnię i kreatywność malucha
+ pozwalają bawić się praktycznie wszędzie, nie wymagają użycia nożyczek i kleju, czyli otwieramy, wyciągamy szablon, zaginamy w odpowiednich miejscach, montujemy elementy i już zabawka jest gotowa :D
+ szablon i jego poszczególne elementy są precyzyjnie wykonane i idealnie pasują do siebie
+ zabawka jest bardzo wytrzymała, karton jest wysokiej jakości i nawet podczas "celowego twardego lądowania" nic się nie przegina, nie łamie
+ taki zestaw pozwala dziecku na pracę twórczą ;)
+ w zestawie jest wszystko co powinno się znaleźć, od instrukcji po dodatkową kartkę do pokolorowania oraz pisaki - mogłoby być ich więcej ;)

Jak Wam się podoba taka "inna zabawka", która sprawia dziecku wiele frajdy ? Co myślicie o kolorowankach 3D ?

***
Przy okazji informuję, że niebawem będzie małe rozdanie z kolorowanką 3D w roli głównej :) 
Wszystkie mamy i te z Was, które mają komu ofiarować taką kolorowankę 3D już dziś zapraszam. 
Szczegóły pojawią się w swoim czasie, bądźcie czujne :D
***

9 komentarzy:

  1. Fajniutka.xD Moja siostra miałaby mnóstwo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabaweczka, a młody jakie zdolności artystyczne ma:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej dla mnie świetne ! Swojemu chrześniakowi muszę coś takiego sprawić

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Ja wolę coś takiego niż kupić dziecku plastikowy samochodzik. Tu musi troszkę się postarać, aby zrobić sobie zabawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super szkoda , że moje dziecko jest za małe

    OdpowiedzUsuń
  6. My Kolorowanki też w domu Mamy! Choć Malec maluśki to taka forma kreatywności to świetna zabawa!

    Zapraszamy do Nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe;) I na pewno sprawia wiele radości takiemu małemu brzdącowi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widze takie cudeńko i jestem zachwycona! Zastanowię się nad kupnem - święta powoli zaczynają się zbliżać :D

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.