Szczotka Soft Brush do mycia butelek od MAM




Szczotka do mycia butelek to niezbędnik każdej wyprawki dla maluszka. Gdy sama ją kompletowałam wybrałam "pospolity produkt", czyli zwykłą szczotkę, która na końcu miała przytwierdzony kawałek gąbki, całość posiadała rączkę małych rozmiarów. Spisywała się dość dobrze i choć używałam jej tylko do mycia butelki, z której dziecko piło wodę (karmiłam małego piersią), to po krótkim okresie czasu nadawała się do wymiany. I tak co jakiś czas kupowałam podobny produkt, który spisywał się, aczkolwiek wiem, że nie powrócę do takiego zwykłego produktu. A to za sprawą szczotki Soft Brush do mycia butelek od Mam Baby, którą otrzymałam do przetestowania.

Przeglądając ofertę sklepu Mam Baby szczotka ta od razu wpadła mi w oko i wiedziałam, że właśnie chcę ją poznać bliżej. 

Producent pisze o niej tak: 
Bezpieczne mycie bez zarysowań
* wygodny, ergonomiczny kształt 
* dwa zakończenia – do butelek i do smoczków od butelek 
* wykonana z miękkich, delikatnych materiałów 
* doskonale czyści butelki i smoczki do butelek 
* nie powoduje zarysowań na powierzchni butelek


Szczotka przykuwa uwagę już na samym początku, a to za sprawą gumowych wypustek w kolorze niebieskim. Są one niezwykle elastyczne i miękkie, dzięki czemu nie rysują powierzchni jednocześnie doskonale myjąc ją. Długa rączka pozwala dotrzeć do dna każdej butelki a nawet dziwnie wyprofilowanej wysokiej szklanki, której rant jest na tyle mały, iż nie potrafię włożyć do niej swej dłoni, aby ją umyć ;) Bez najmniejszych problemów i z wielką łatwością można manewrować szczotką we wszystkie strony. 


Końcówka szczotki jest zarazem czyścikiem do butelkowych smoczków, a w naszym przypadku sprawdziła się w czyszczeniu gumowych uszczelek i ustników. Końcówka jest dość twarda i szeroka jednak dzięki temu, że jest pokryta gumą jest również elastyczna i nie rozrywa gumowych uszczelek wspaniale czyszcząc je z osadów i wszelkich nalotów wodnych. Dodatkowo w końcówce znajduje się otwór, dzięki któremu można powiesić szczotkę na haczyku ;)


Podczas normalnego użytkowania szczotka sprawuje się świetnie. Nie traci swoich właściwości i umiejętności czyszczących. Zauważyć można bardzo delikatne przebarwienie końcówek, które tak naprawdę w niczym nie przeszkadza. Szczotka w akcji prezentuje się tak:


Szczotka ta jest moim ideałem do mycia wszelkich kubków, kubeczków a nawet misek i talerzyków mojego dziecka. Każdej młodej mamie polecam tę szczotkę do mycia butelek i innych akcesoriów dziecięcych, głównie z tego względu, że jest skuteczna w działaniu a jednocześnie łagodnie obchodzi się z czyszczoną powierzchnią. Wszystkie naczynia, kubeczki itp. zachowują swoją świetność, bez mniejszych rys i większych zarysowań ;)

Uważam, że cena (35zł) nie jest wygórowana. Jednak jeśli ktoś uważa, że cena jest zbyt wysoka to informuję, że jest sposób na pomniejszenie jej o 20% - wystarczy, że zostanie się fanem Mam Baby na Facebooku /klik!/ i wtedy kupując w sklepie internetowym Mam Baby /klik!/ każdy produkt jest tańszy ;)

Mam pytanie do mam - znacie tę szczotkę czy tak jak kiedyś ja kupowałyście te "pospolite" ?

4 komentarze:

  1. O kurcze, jaki wynalazek!:) Nigdy nie używałam... Baaa... Nawet nigdy nie widziałam takiej szczotki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta szczotka :) muszę polecić mojej Siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno kupię tę szczotę jak będę kompletować wyprawkę:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.