Skrzynka pocztowa: Suplementy Avetpharma




Kilka dni temu w mojej skrzynce pocztowej znalazłam suplementy diety Avetpharma. Jakie tym razem ? O tym w dalszej części :)

Kopert były dwie. Jedna dla mnie a druga dla Was.


Tak, tak - już wkrótce będzie kolejne rozdanie z suplementami diety. Ale o tym w swoim czasie ;) Zdradzę tylko, że 2 osoby będą mogły otrzymać suplementy ;)


Dla mnie natomiast była koperta, w której znajdowały się 2 opakowania Mega Multi Witaminy 100%
Witaminki jak najbardziej przydadzą się dla mojej rodzinki :)

Czy są chętne na "rozdanie suplementowe" ?


19 komentarzy:

  1. o fajnie, tych akurat nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej jestem za :) Ostatnio wykończyłam wszystkie moje 'pomoce' i chętnie bym coś znowu zaczęła brać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam wszystko na wykończeniu więc z chęcią wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja suplementów diety bym się bała testować chyba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne witaminki wybrałaś sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak witaminki dobra rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaminki zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaminek nigdy dość :) Natomiast z suplementami diety nie wolno przesadzać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Udało mi się wstawić baner więc biorę udział w konkursie ;) a co do tematu witaminy to ważna rzecz ;) ja sama mam na tym obsesję bo mam anemię i muszę mieć dobre wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaminki zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zimową porą zapotrzebowanie na witaminy rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja teraz biorę czosnek forte...zobaczymy jakie będą rezultaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem nawet bardzo chętna^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie biorę żadnych tabletek bo jak dla mnie szkoda wątroby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zjadłam ostatnio Bratka Plus, to pojadłabym teraz coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem chętna !:) jako ze od bardzo dawna biore witaminki chciałabym spróbowac tych bo widzialam ze dodatkowo jest tam kwas foliowy?

    OdpowiedzUsuń
  17. ja zawsze chetna na rozdanie :)

    zapraszam,nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym wzmocniła swoje zmęczone "zwłoki" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie Avetpharmę, kilka suplementów już miałam i dobrze wspominam :) Ciekawe jak ta witamina się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.