Skrzynka pocztowa: Paczuszka a w niej moje "nowości kosmetyczne"




Ostatnio moja skrzynka pocztowa jest w gorącym okresie, co mnie niezmiernie cieszy, bo któż nie lubi otrzymywać paczuszek, których zawartość pozostaje zagadką ? :) W tytule już zdradziłam, że otrzymałam nowości kosmetyczne, ale co to dokładnie i od kogo ?, o tym w dalszej części ;)

Nie ukrywam, że od dawna na wielu blogach czytałam o tej firmie i kosmetykach, które oferuje. Mój apetyt na bliższe ich poznanie rósł w miarę czytania kolejnych pochlebnych recenzji i to one spowodowały, iż napisałam do źródła ;) i po czasie oczekiwania dostałam odpowiedź :)


Paczuszka ta jest efektem nawiązanej współpracy z Eweliną, która jest konsultantką Marizy. 
To właśnie Mariza zbiera pochlebne recenzje ;) Mam nadzieję, że i ja będę zadowolona z otrzymanych kosmetyków.
A co też otrzymałam ?

Matujący puder ryżowy

Mineralny podkład pudrowy

Tusz do rzęs Long & Black

Perłowy cień do powiek Szmaragdowa wyspa

Zabieram się za bliższe poznawanie moich kosmetycznych nowości. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą, pierwsze wrażenia są pozytywne, choć nie ukrywam, że faworytami są 2 pierwsze kosmetyki :)  

Znacie kosmetyki firmy Mariza ? Może miałyście któreś z powyższych - jak się sprawdziły ?

32 komentarze:

  1. achh ten cień tez mi się bardzo podoba. Już sobie wyobrażam jakie cudeńko można z niego stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego testowania, a cień hmm ładnie się prezentuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :)
    Ja czekam na kilka przesyłek i coś ich nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cień ma przepiękny kolor. Idealny na ZBLIŻAJĄCE SIĘ LATO :D No...prawie zbliżające się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna przesyłka, udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Miłego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki, cień ma cudowny letni kolor, bardzo lubię takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratki :) lubię Marizę :) zwłaszcza róże tej firmy i żele do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszędzie widze produkty tej firmy na blogach! chyba i ja musze wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne cienie! testuj testuj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe, jak puder o podkład się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję współpracy! Z niecierpliwością czekam na ich recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy. Nie znam ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki piękny kolor ma ten cień!:) Nie używałam jeszcze nic z wyżej widniejących kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy i życzę udanego testowania!
    Cień przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe produkty ;)
    czekamy wobec tego na recenzje! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy
    śliczny cień

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje współpracy, puder ryżowy bardzo mnie interesuje, a także tusz, ma świetną szczoteczkę, z tego co widzę, lubię takie - czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo! Ciekawa jestem tego podkladu,jak sie sprawdzi:) Testuj, testuj:) Bedziemy czekac na wyniki ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Również testowałam kosmetyki od Marizy, ale inne ;-)
    Mają całkiem dobre jakościowo produkty.

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jestem pudru i podkładu :) Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem ciekawa tego pudru ryżowego, fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem konsultantką Marizy :) Ciekawa jestem jak sprawdzi się tusz, bo sama jeszcze nie miałam, a z cieni powinnaś być zadowolona :) Przynajmniej ja je uwielbiam i nie mogę przestać zamawiać nowych :D

    OdpowiedzUsuń
  24. super kolorek cienia :)moze zestawic z zółcia? :D
    ciekawi mnie maskara.
    mam pytanie kupowalas cos u konsultanki,ze otrzymalas ten gratisik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakim gratisiku mówisz ?
      Kosmetyki otrzymałam w ramach współpracy.

      Usuń
  25. Udanego testowania, czekam na recenzje :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam kompletnie tej marki a nie ukrywam, że chętnie bym ją sprawdziła ale boję się katalogowych kosmetyków..Może zaczekam aż ktoś z bliskich mi osób zakupi i sobie pożyczę do testów i dopiero wtedy podejmę decyzję o zakupach..

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniała wspólpraca aż zazdroszczę :)
    Wpadnij i do mnie :)
    http://kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.