Skrzynka pocztowa: Nowości Wibo/Lovely



Dziś w mojej skrzynce pocztowej znalazłam kopertę, a w niej 3 cudownie kolorowe "magiczne różdżki". Przynajmniej mam taką nadzieję, że niebawem będę mogła tak powiedzieć ;) Do moich łapek "wpadły" trzy nowiusieńkie maskary do rzęs :D

Do testów otrzymałam maskary Wibo/Lovely.


1. Wibo Lift XXL Volume Mascara- unosi i pogrubia rzęsy sprawiając, że oczy wydają się większe i bardziej wyraźne,
2. Mascara False Lashes Lovely - nadaje efekt sztucznych rzęs dzięki swoim wszechstronnym umiejętnościom,
3. Volume Booster Lovely - wydłuża i pogrubia rzęsy.

Przez 3 tygodnie będę je intensywnie testować i poznawać ich mocne i słabe strony. O tym jak się każda z nich spisze już wkrótce :D

  Tusze do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

21 komentarzy:

  1. Miłego testowania życzę w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę, czekam zatem na recenzje!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania, czekamy na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to masz zapas:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło być przedpremierową testerką :) Fajnie wyglądają tusze, strasznie jestem ciekawa jak się sprawdzą w uzyciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusze wyglądają naprawdę ciekawie, czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Testuj i recenzuj szybko bo chętnie któryś zakupię;D

    OdpowiedzUsuń
  8. hoho tak przed premierą!;) nieźle:) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,ciekawe,która dla mnie okaże się najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie opakowania, soczyste kolory :)Ciekawe jakie mają szczoteczki i jak sie beda prezentowac :) Przyjemnego testowania, czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa recenzji:) jak wypadna te 3rożdzki u ciebie heheh
    bardzo fajny blog:)

    ps.Jesli lubisz konkursy to u mnie do wygrania są bony na buty:) zapraszam
    http://justynasinspirations.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ ci zazdroszczę załapania się do testów.
    Te tusze maja ogromnie przyciagające wzrok opakowania :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.