Skrzynka pocztowa: Kulinarna paczka od Reypol




Wczoraj w mojej skrzynce pocztowej znalazła się paczka jakich dawno nie było u mnie, a to dlatego, że znalazły się w niej typowo kulinarne produkty. Jakie ? O tym w dalszej części :D

Paczuszka ta to efekt nawiązanej współpracy z firmą Reypol, producentem przetworów warzywno-owocowych. Firma znajduje się w Janowcu, "kawał drogi" ode mnie ;)
W idealnie zabezpieczonej paczce znalazłam 5 produktów.


Mówiąc dokładniej są to: sos czosnkowy, ketchup ziołowy, sos paprykowo-czosnkowy, sos węgierski i jabłko prażone.


Pełną ofertę możecie zobaczyć na stronie firmowej Reypol KLIK!

Zabieramy się za spokojne testowanie ;) Jabłka prażone są moim numerem 1 i to one z całą pewnością zostaną skonsumowane w całości jako pierwsze ;)

20 komentarzy:

  1. Ooo sos węgierski... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Firma znajduje się niedaleko mnie ;)Pyszności dostałaś do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile dobrości;) Smacznego testowania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki, ja czekam na taką samą paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te jabłka prażone...pychotka! :) Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczka. Też czekam na swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpraszam się na jabłecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również dostanę taką paczuchę - nie mogę się jej doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smacznego testowania - mniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paczucha:) Uwielbiam sos czosnkowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jakie pyszności :) smacznego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję:) Ja na diecie, nie mogłabym testować;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też chce te jabłka!
    testuj kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie zapakowali :) A co zrobisz z tego jabłka prażonego? Pierwszy raz takie coś widzę.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.