Skrzynka pocztowa: ... kolejna maskara do testowania!



Dziś w skrzynce pocztowej znalazłam kolejną maskarę, którą mam przetestować ;) Ostatnio mam naprawę ich całkiem sporo ;) Jednak ta, która przyszła do mnie jest nowością pewnej firmy :D I jako jedna z pierwszych mam okazję ją przetestować :)


Maybelline The Rocket to najnowsza maskara tej marki. Prezentuje się bardzo ciekawie, opakowanie ma ładne kolory, kształt typowy do pozostałych maskar tej firmy, szczoteczka jest bardzo ciekawa.


Jak spisze się ten tusz u mnie i czy rzeczywiście będę mogła zobaczyć odlotowy efekt the rocket? O tym za kilka tygodni, póki co ustawiam ją w kolejce do testów :)

Czy Wam również udało się otrzymać te "niebiesko - różowe" cudo ? ;)

29 komentarzy:

  1. Nie udało się otrzymać, a szkoda ;) Ale Tobie gratuluję! :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę :) Lubie testować maskary :) A teraz pierwszy raz w zyciu mam na czym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh miłych testów w takim razie! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. To teraz będziesz mieć rzęsiska do nieba :) Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję. Testuj szybko, bo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez mam testuj i wstawiaj recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja jeszcze nie doszła :( Udanego testowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zazdroszczę testów! Mam nadzieję, że Ci dobrze będzie służyć, bo wygląda fantastycznie. Ja ostatnio recenzowałam aż sześć maskar :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam z niecierpliwością na Twoją recenzję. Nie udało mi się jej zdobyć w konkursie, ale kupiłam jedno opakowanie w Anglii, jednak jeszcze go nie otworzyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi sie ta szczoteczka :D Czekam na recenzje ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie Maybelline, więc z niecierpliwością czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ciekawością poznam opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczotka mega interesująca..

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i udanego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna :) daj znać czy jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczoteczka robi wrażenie! Ciekawa jestem jak się sprawdzi i jaki efekt przyniesie ;) czekam na relację z użytkowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też zaciekawiła szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczoteczkę ma świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. rowniez podoba mi sie ta szczoteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  21. szcoteczka wyglda na porzadna,ciekawa jestem recenzji

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja już też doszła i zaczynam testować;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda nieźle;) Ciekawa jestem recenzji;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.