Skrzynka pocztowa: Kolejna kaczuszka dołączyła do naszego stadka ;)




Urocze kaczuszki bardzo polubiły nasz domek, a właściwie to ja je bardzo polubiłam ;) Zapach i dobroczynne właściwości sprawiły, że je uwielbiam. Stosuję je oczywiście u mojego dziecka a sama nie mogę się powstrzymać i "obwąchuję go" :D
Jakiś czas temu zakupiłam dwie emulsje i dwa balsamy. Dzięki temu, iż 4 produkty miałam w garści mogłam skorzystać z promocji i paragony za nie wymieniłam na dowolny produkt CutisHelp mimi. Wczoraj mój listonosz dostarczył mi paczuszkę, w której znalazłam mój gratisowy, pełnowymiarowy produkt :D


Wybrałam emulsję do mycia ciała i włosów :) Naprawdę uwielbiam ją, ale to chyba już można zauważyć :D

Czy Wy również lubicie te urocze kaczuszki ? 

20 komentarzy:

  1. nigdy nie mialam tej kaczuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę uzupełnić zapasy kaczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie mialam przyjemnosci z nimi obcowac :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite są te opakowania, strasznie mi się podoba kaczucha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kaczorka - żel pod prysznic ale innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba wkoncu zakupie ta emulsje, bo mnie strasznie kusi :D
    pamiętasz może jej cene?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji ok. 25zł ... regularnie ok. 35zł.
      Wiem, że nie należy do tanich, ale jest genialna i warta tych złotówek :D

      Usuń
    2. juz postanowione, dzis ide na shopping :D
      zobaczymy jak sie sprawdzi :P

      Usuń
  7. te kaczuszki sa obledne. Bajer produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tą kaczuchę na opakowaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka fajna :)kosmetyki dla dzieci są najwartościowsze pod względem składu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurczaki ;/ nie wiem czemu tego nie zauważyłam ;/ ale niestety jednak nie mogę wziąć udziału w konkursie bo mam świeżo bloga i nie wiem jeszcze jak te banery i inne sprawy działają :( także sorki za kłopot , nie bierz mnie pod uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, w poście z rozdaniem w początkowych komentarzach znajdziesz moje podpowiedzi jak to zrobić :D

      Usuń
  11. U mnie kaczuszka jeszcze nie gościła...;p

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.