Skrzynka pocztowa: Co tym razem ?




Mój listonosz ostatnio coś mnie nie lubi albo ma złe dni ;) Ostatnio często słyszę jak pod nosem narzeka albo na długo otwierającą się bramę, albo z ironią w głosie dopytuje czy "dużo jeszcze" ? ;) Zupełnie nie wiem o co mu chodzi ;) Mimo wszystko lubię go, bo przynosi mi paczuszki, które skutecznie poprawiają mi humor ^^  :)
Co tym razem mi przyniósł ?

Tym razem dostałam paczuszkę od Polleny Ostrzeszów, a w niej zestaw czterech pełnowymiarowych produktów marki Biały Jeleń :)


Zestaw składa się z: 
Hipoalergiczny szampon z naturalnym chlorofilem
Hipoalergiczny żel pod prysznic naturalny
Hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej z szałwią i ogórkiem  
Hipoalergiczny żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem 


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

Wcześniej miałam okazję poznać żel do mycia twarzy z oczarem wirginijskim, którego recenzję znajdziecie tutaj /klik!/. Z powyższych kosmetyków "poznałam dzięki próbkom" żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem, powiem tylko tyle, że bardzo cieszę się, że tym razem mam pełnowymiarowe opakowanie, ponieważ żel jest rewelacyjny ^^ Pozostałych produktów nie znam, tym bardziej ciekawi mnie jak się sprawdzą :)

Znacie któryś z tych kosmetyków ?

39 komentarzy:

  1. Miła niespodzianka :)
    Oby więcej takich!
    Czekam na recenzje kosmetyków :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tych kosmetyków :) ale niedługo poznam :) póki co, miałam do czynienia tylko z żelem o mycia twarzy takim niebieskim ;) i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski żel sprawdził się i u mnie. :)

      Usuń
  3. Biały jeleń się rozwija, zaskakuje pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. I to na + :) Super, bo oferta jest szeroka a ceny bardzo atrakcyjne :)

      Usuń
  4. Też czekam na przesyłkę :) Ta marka od dawna wzbudzała moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój listonosz też raz wyjechał mi z wielkim oburzeniem: "kiedy to się wreszcie skończy". Zupełnie nie rozumiem jego oburzenia. W końcu to jego praca, nie?
    P.S. Miałam ten żel do mycia twarzy. Jest świetny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Dobrze wiedzieć, że nie tylko mój listonosz jest marudny ;)

      Usuń
  6. ciekawe produkty - teraz pozostaje tylko testować :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego testowania : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały Jeleń jest super! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poprawiacz humoru - paczuszka:))) Przyjemnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę miłego testowania , ciekawa jestem jak sprawdzi się ten szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tego szamponu :) mój listonosz jest tak cwany, że czasem nie chce wydawać reszty i udaje, że nie ma z czego wydać ;P z listonoszami bywa różnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ja nie mam czasu na takie portale

    OdpowiedzUsuń
  13. Białego jelenia do niedawna znałam wyłącznie z mydeł. A tymczasem firma nieźle się rozwinęła!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tylko mydełko w płynie używałam, było bardzo fajnie. Pachniało i bardzo miłe rączki w dotyyku po nim były:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Biały Jelen zawsze kojarzyl mi sie z przestarzala marka i brzydkim szarym mydlem. Widze,ze firma zmienia wizerunek i kombinuje w innym asortymencie:) Czekam na recenzje z testow:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej marce, jednak nie miałam nic z ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paczuszka z kosmetykami już do mnie dotarła:-) Jeszcze raz dziękuje:**

    OdpowiedzUsuń
  18. sama zabieram się do kupna kilku takich 'codow', bo ostatnio bardzo często widzę pochlebne opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Heh .. u mnie pan listonosz jest już w podeszłym wieku , a marudzi notorycznie ;D Do mnie wprawdzie nic nigdy nie powiedział, ale mojej mamie to już żalił sie, że musi tak dużo nosić do mnie paczek ;-) Gratuluje współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo ja też czekam na żel i tonik z bangli :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratki współpracy, będziesz na pewno zadowolona. Mój listonosz, to się pyta, czy ja już chleb i bułki kupuję na Allegro:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam ten żel do mycia twarzy i jest świetny :) miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  23. A mój listonosz chowa się w aucie, bo boi się mojego psa ;) ale zawsze śmiesznie jest :)
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. żel do twarzy testowałam, niestety nie podbił mojego serca. Pisałam o nim i innych produktach tej firmy na moim blogu, więc serdecznie zapraszam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki świetny zestaw jelonków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękny Rogacz :)
    miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna paka
    ja na swoją dalej czekam

    OdpowiedzUsuń
  28. mam z jelenia żel do twarzy dla facetów, całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.