ShinyBox Styczeń 2013 z zabawy na Vinted.pl




Wydaje mi się, że dopiero pisałam o akcji Vinted.pl i ShinyBox :) Cieszę się ogromnie, że dzięki tej promocji zdobyłam dwa pudełeczka całkowicie za darmo. Mam nadzieję, że Wam również się to udało, albo przynajmniej większości z Was ;) Dosłownie chwilę temu przyjechało do mnie jedno z dwóch zamówionych pudełek Shiny :D I o tym pierwszym właśnie przeczytacie w dalszej części :D


Bez większego zastanowienia wykorzystałam pierwszy kod na styczniowe pudełeczko :D Spodobały mi się produkty i wiedziałam, że chcę je :) I oto są i tak się prezentują :)


DERMEDIC - Oczyszczający żel do mycia twarzy z serii NORMATIV (produkt pełnowymiarowy)
Żel oczyszczający działa przeciwłojotokowo i kojąco. Regeneruje komórki naskórka i łagodzi podrażnienia. Ogranicza wydzielanie sebum, pozostawiając skórę dobrze nawilżoną i przygotowaną do aplikacji preparatów pielęgnujących.
Cena produktu - 25zł / 100g



DERMEDIC - Tonik głęboko oczyszczający z serii ACNEEXPERT (produkt pełnowymiarowy)
Preparat głęboko oczyszcza i skutecznie usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry. Normalizuje proces rogowocenia w naskórku, reguluje wydzielanie sebum i wspomaga procesy regeneracji skóry.
Cena produktu - 26zł / 200 ml



LUMENE - Kremowy błyszczyk do ust Wild Rose (produkt pełnowymiarowy)
Kremowy błyszczyk nawilża i pomaga zachować usta miękkie i przyjemne. Zapewnia uczucie delikatności i elastyczności. Zawiera olej z nasion owocu dzikiej róży arktycznej.
Cena produktu - 24,50zł / 6ml 



SCHWARZKOPF PROFESSIONAL - Szampon BC Oil Miracle (30ml)
Szampon delikatnie oczyszcza włosy bez obciążenia. Bazę szamponu wzbogacono o Pro witaminy B5, Olejek Arganowy oraz formułę Amino Cell Rebuild. Po jego zastosowaniu włosy nabierają cudownego blasku, a ich struktura zostaje wzmocniona.
Cena produktu - 35zł / 200ml 



SCHWARZKOPF PROFESSIONAL - Olejek pielęgnacyjny do włosów BC Oil Miracle (5ml)
Łączy w sobie pielęgnujące cechy olejków z innowacyjną formułą, która nie obciąża włosów, nadając im luksusowej miękkości i blasku.
Cena produktu - 69,95zł / 100ml



Póki co "na gorąco" jestem bardzo zadowolona z tego pudełeczka. Jestem ciekawa jak produkty spiszą się podczas stosowania. Tymczasem czekam jeszcze na jedno pudełeczko, które podobno już do mnie jedzie ;)

Znacie już te produkty ? Zamówiłyście styczniowy ShinyBox przy pomocy tych kodów zniżkowych ? Zauważyłam, że szybko skończyły się właśnie styczniowe pudełeczka :(

26 komentarzy:

  1. OoO, jak fajnie! Gratuluję. Nie miałam tego pudełka nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie mialam przyjemnosci miec pudełeczek ... a zawartośc super!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pudełeczko, ja zamówiłam dzięki vinted grudzień (którego już też nie można zamówić) i październik ;)
    Seria schwarzkopf nie zrobiła szału na moich włosach, mam nadzieję że u ciebie będzie lepiej ;)

    A dermediców jestem bardzo ciekawa :D I ciekawe co będzie w edycji na luty 2013 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zdazylam zamowic trgo styczniowego choc bardzo je chcialam ale za to zamowilam listopadowe i grudniowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również otrzymałam 2 kody z vinted.pl i zastanawiam sie, na które pudełeczka je wykorzystać. Postanowiłam poczekać jeszcze na informacje o zawartości lutowego boxa. Jeżeli będzie fajne, to na nie poczekam, jeśli nie, to chyba zamówię grudniowe i, tak jak Ty, styczniowe=)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę Ci zamawiać szybciutko, bo pudełeczka są limitowane ... styczniowe i grudniowe jest już niedostępne.

      Usuń
    2. Własnie ta informacja jest dla mnie dziwna, bo ja np. mogę je nadal zamówić. Może mieli "dostawę", bo już kiedyś była podobna sytuacja. Chciałam zamówić archiwalne pudełko, ale się zagapiłam i zniknęło, a za kilka dni było znowu dostępne.

      Usuń
  6. Mam to samo pudło! :D W ogóle to świetna akcja, oni pozbędą się zalegających pudeł, a my być może wypchniemy zalegające ciuchy i dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne jest to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udało mi się zamówić dziś grudniowe i listopadowe, teraz tylko pozostaje czekać na wysyłkę. Na razie nie dostałam jeszcze żadnego jej potwierdzenia ze strony shinybox.

    @TuttiBeauty - na fb pisali, że lutowy shinybox nie będzie dostępny w archiwalnych dla zamawiających z promocji vinted.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przegapiłam tą informację. Wielkie dzięki=0

      Usuń
  9. U mnie też już są - październik i styczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję jak niestety nie mam ciuch ów na sprzedaż :) Mam ich mniej niż kosmetyków ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się w końcu zdecydowałam na pudełko z października i listopada. Bardzo chciałam styczniowe ale się już nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten błyszczyk i olejek :) na czym polega to całe shiny box? bo jeszcze się w to nie bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od Ciebie dowiedziałam się o tej akcji ;) Wczoraj się zarejestrowałam a dzisiaj dostałam kody. Pudełko listopadowe i październikowe zamówione. Nie mogę się doczekać aż je dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję;) sama próbuję swoich sił;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa zawartość pudełka. Sama zastanawiam się od pewnego czasu czy nie zacząć jego subskrypcji. :) W wolnej chwili zapraszam do mnie, narazie jest skromnie, bo dopiero zaczynam prowadzić bloga :) http://duda-cosmetics.blogspot.com Będzie mi miło jeśli mnie odwiedzisz. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałości można tutaj znaleźć:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Ile super produktów!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszymy, że już dostałaś swoje pudełko ShinyBox! Podziel się swoim zdaniem na naszym forum :) http://www.vinted.pl/forum/konkursy-i-promocje/13-shinybox, będziemy wdzięczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pudełeczko, akurat to mi się marzy :) Mam nadzieję, że mi też uda się go dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam "alternatywę" do shiny, można zbierać punkty na kosmetyki i nie tylko: http://guuli.pl/index.php?option=com_user&view=login&ref=15365

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.