"Paczuszkowo"



Wczoraj w moje progi zawitało całkiem sporo paczuszek. Jedną "na gorąco" Wam pokazałam. Dziś kolej na pozostałe. Paczuszki różne - różniste. Jedna taka, której nie spodziewałam się tak szybko, natomiast inne, o których zdążyłam już zapomnieć, że czekam na nie :) Jeśli ciekawi Was co też takie otrzymałam zaglądnijcie dalej ;)

I tak pierwsza paczka to moja wygrana w konkursie "Cztery Pory Roku Rossmanna" zorganizowanym na portalu Kosmeland.
Otrzymałam unikalny kalendarz Rossmann'a na 2013 rok oraz zestaw kosmetyków, w którego skład wchodzą:
Olejek do kąpieli wanilia i makadamia Wellness&Beauty
Pomadka ochronna do ust Isana Sun
Krem ochronny na każdą pogodę Babydream
Krem ochronny na słońce Faktor 50 + Babydream


***

Za pośrednictwem Pani Monik z Credo PR otrzymałam do przetestowania kosmetyki Hegron:
Krem do ciała UIERCREME
Szampon BASIC do każdego rodzaju włosów
KID's mydełko w płynie dla dzieci DEEP OCEAN


***
Zakwalifikowałam się do III edycji współpracy BingoSPA z blogami i otrzymałam do przetestowania to co sobie wybrałam. Mój wybór padł na następujące kosmetyki:
Szampon borowinowy i 7 ziół
Kolagenowa śmietanka pod prysznic
Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi


***

Czy coś z powyższych znacie lub macie ? Zabieram się za testowanie, recenzje będą pojawiać się sukcesywnie ;)

25 komentarzy:

  1. No proszę...:) A ja wciąż czekam na swoje BingoSpa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już dostałam paczuszkę z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych paczuszek:) Najbardziej podoba mi się ta z kalendarzem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no:) Ładnie! Sporo testowania przed Tobą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na paczkę od Bingospa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi szampon bardzo służył i właśnie myślę czy go nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej ja też byłam w pierwszej 8

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam na BingoSpa jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja czekam na bingo spa :)
    gratuluje wspaniałych paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej oraz współpracy :)
    Pozdrawiam i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tylu produktów do testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez aktualnie czekam na paczke od BingoSpa:)) gratuluje swietnych kosmetykow;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez czekam na Bingo Spa, tez miałam produkty Hegron. Gratuluję wygranej od Kosmelandu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne paczuszki, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę,że paczki z Credo PR mamy bardzo podobne;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pięknych paczek!
    Olejek do kąpieli jest boski, właśnie go testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jejku;) Ale dużo paczuszek;) Pozazdrościć;p

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie też śmietanka z BingoSpa. Ciekawi mnie też ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja czekam na moją paczkę z Bingo :D ma się to nazwisko na W :D

    OdpowiedzUsuń
  21. a też czekam na Bingo, końcówka alfabetu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też dostałam już BingoSPA. Oprócz śmietanki wybrałam dokładnie to co Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.