Moje drugie pudełko Shiny z zabawy na Vinted.pl


Już jest u mnie drugie pudełko, które zdobyłam całkowicie za darmo dzięki dodaniu 5 rzeczy na Vinted.pl :)


Po raz drugi wybrałam październikowego boxa. Pierwszego zakupiłam w promocji i pisałam o nim TU :) Zawartość pudełka bardzo mi się spodobała. Wiedziałam, że nie będzie w nim żadnego produktu, który przypadłby mi "losowo" - oprócz wersji kolorystycznej błyszczyka :)
I tak oto otrzymałam pudełko, które zawartością się różni tylko właśnie innym odcieniem pomadki Delia. Tym razem znalazłam nr 05 :D Jaśniutki róż :D


Zawartość jak najbardziej spełnia moje oczekiwania. Wiem co mam i czego się spodziewać :D
Czy któraś z Was również wybrała październikowe pudełeczko - jestem ciekawa jaki kolor pomadki znalazłyście ?

19 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam numerki błyszczyka 9, 10 i jeszcze jakiś różowy (numeru nie pamiętam, bo mama mi go porwała jak tylko zobaczyła że jest różowy :D )
    A reszta kosmetyków też mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie wybrałam ciuszków do wystawienia. Będę się tak zbierać to pudełek zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie do dzisiaj ta promocja trwa?

      Usuń
  4. O nieee masz październikowe, ja też chciałam :) Czekam, może jeszcze rzucą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pudełeczko sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam numer 10. jest bardzo ciemna. Podoba mi się ten kolor, ale raczej nie nadaje się na codzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja oddała moje rzeczy i nie dostałam żadnego kodu. Czemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodawałaś przez vinted.pl/witaj ?
      Napisz na hello@vinted.pl i zapytaj...

      Usuń
    2. ooo błyskawiczna odpowiedź:P mam czekać na 'wyrok' moderatorów:)

      Usuń
  8. U mnie trzeci raz październik i 3x ten sam kolor pomadki :D Nr 5 - różowy.
    Jedna już znalazła właścicielkę, druga jest moja, a trzecia... zobaczymy... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i co i zostały tylko listopadowe i lipcowe :/ Wszystkie lepsze poszły :/ Poczekam , może coś dodadzą, a przynajmniej takie słuchy chodzą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekałam kilka godzin i grudzień już do mnie jedzie :D

      Usuń
  10. Ciekawie;) I ładny ten kolorek pomadki;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie załapałam się na Vinted, ale może jeszcze kiedyś będzie okazja. Gratuluję boxów :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.