Mój zakup: Balsam do ciała CutisHelp mimi




Ostatnio zakupiłam 2 balsamy do ciała CutisHel mimi, które naprawdę uwielbiam :) Kaczuchy bardzo przypadły mi do gustu, są świetne w stosowaniu a zapach ich bardzo mi się podoba.

Recenzję tego balsamu możecie przeczytać tutaj klik!


Skorzystałam już z okazji, że do końca marca trwa akcja promocyjna pod hasłem "Właśnie wygrałam CutisHelp mimi", w której za zakup 4 dowolnych produktów otrzymujemy jeden dodatkowy gratis. Wystarczy wysłać oryginały paragonów i podać swoje dane oraz produkt, który chcemy otrzymać ;)
O tej akcji możecie przeczytać TUTAJ :) 

Czekam więc na mój pełnowymiarowy gratis ... jak myślicie co wybrałam ^^ ? :)

10 komentarzy:

  1. Czyżby był to balsam do ciała?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam? Ja zamówiłam próbki bo chce kupić kaczuchy córeczce

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaszalałaś:) Ja mam jeszcze bardzo dużo, smaruje tylko młodego, a balsam jest tak wydajny, że mało co go ubywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam jest wydajny. Uwielbiam jego zapach i działanie.
      W cenie bardzo promocyjnej zakupiłam te 2 opakowania, dlatego 2 :D

      Usuń
  4. Kaczuchy wyglądają obłędnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też zauroczył ten balsam

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych produktow niestety

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czekam na probki tych balsamow i emuslji do kapieli :) jak sie sprawdza to sobie zakupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawdzi u Was :)
      My całą serię lubimy, szczególnie emulsję i balsam właśnie :D

      Usuń
  8. jakie kaczuszki śmieszne! ^^
    nie znane są mi owe produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.