Lirene, Pielęgnacja Oczyszczająca, Delikatny kremowy żel do mycia twarzy




Oczyszczenie twarzy to z całą pewnością ważny aspekt w jej pielęgnacji. Oferta rynkowa w tym temacie jest niezwykle bogata, zresztą jak w każdym aspekcie pielęgnacji, na półkach znajdziemy tonę kosmetyków ;) Dziś kilka słów o różowym, kremowym oczyszczaniu od Lirene :)

Na opakowaniu znajdziemy przydatne informacje:


Może od razu powiem, że żel ten jest kosmetykiem, do którego lubię powracać :)
Miękka tuba o pojemności 150ml jest bardzo wygodna w użyciu. Posiada zamykanie typu klik i stawia się ją na nakrętce dzięki temu żel jest zawsze gotowy do użycia. Żel ma delikatny zapach, a głównie zapachem kieruję się przy wyborze jakichkolwiek kosmetyków ;) niesamowitą kremową konsystencję, która jest bardzo wydajna i skutecznie oczyszcza moją twarz. 
 

Wystarczy naprawdę mała ilość, aby doskonale ją umyć od nadmiaru zanieczyszczeń po całym dniu ;) Choć nie pieni się obficie, (akurat to plus, gdyż do oczu nic nie wpada "przypadkiem" ;) to radzi sobie doskonale z kosmetykami kolorowymi pozostawiając skórę miękką, delikatną i dobrze nawilżoną. U mnie osobiście nie występuje uczucie ściągania skóry, brak również podrażnień. Jakiś czas temu moja przyjaciółka stosując u mnie właśnie ten "mój oczyszczający różowy żel" stwierdziła, że zmywa on doskonale jednak zaraz po osuszeniu twarzy Ona sama czuje ogromny dyskomfort, skóra ją ściąga do tego stopnia, że natychmiast (wręcz na sygnale!) musi sięgać po krem nawilżający :) Nie wiem od czego to zależy, dotychczas moje kosmetyki mogły być Jej kosmetykami i odwrotnie :) Ten niestety nie jest "naszym" wspólnym ogniwem ;)
Jednak ja bardzo go lubię, u mnie sprawdza się doskonale :)

Jakie są Wasze doświadczenia z marką Lirene ? Znacie ten żel ?

13 komentarzy:

  1. Ciekawą ma konsystencję :) Jeszcze nie miałam tego żelu, ale może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, żel do mycia twarzy od Lirene, chyba taki fioletowy, był bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam, ale ostatnio się nad nim zastanawiałam. Może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, wygląda jak kremik :)
    Jak skończę testować moje produkty to spróbuje tego :))
    Aż śmiać mi się chciało z tego różu- nie wiem dlaczego ;d
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go. Ma świetny zapach:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post i Super blog ♥
    Obserwuję i liczę na to samo : > wpadaj : http://alleishsa.blogspot.com/ C;

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo zachęcająco :) może się skuszę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zachecilas mnie,pomysle o nim przy nastepnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie jestem na etapie poszukiwania czegoś delikatnego do mycia buzi..
    Będę miała na uwadze ten żel :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.