Lakier do paznokci Madame L'Ambre nr 10




Przyszła pora na bliższą prezentację lakieru do paznokci Madame L'Ambre nr 10. Jeśli ciekawi Was jak spisuje się u mnie ten kolor oraz jak prezentuje się na pazurkach zapraszam do dalszego czytania :)


Jak już wiecie marka Madame L'Ambre wyróżnia się wyjątkowym designem opakowań. W tym przypadku nie mogło być inaczej ;) Buteleczka posiada wyjątkowy kształt, zupełnie inny niż dotychczas miałam okazję podziwiać. Owalny flakonik oznaczony jest nalepką z logo i posiada wyjątkową nasadkę pędzelka w kolorze złotym o dość dziwnym kształcie, który absolutnie nie pozwala na postawienie pędzelka "do góry nogami" ;)


Nasadka pozwala wygodnie chwycić pędzelek i precyzyjnie pomalować paznokcie. Sam pędzelek jest odpowiedniej długości i gęstości, należy do tych z rodziny "cienkich" :) Konsystencja lakieru jest odpowiednia, nie za gęsta i nie za rzadka, bez problemu można w szybkim tempie zrobić manicure i w równie szybkim tempie powrócić do zajęć, ponieważ lakier bardzo szybko wysycha.


Posiadam lakier Madame L'Ambre oznaczony nr 10. Kolor jest nietypowy na tyle, że niezwykle ciężko jest mi go opisać. Określiłabym go jako jasny, perłowy, z różową poświatą, która w promieniach słońca potrafi sprawiać wrażenie fioletu. :) Wiem, że dość dziwnie to może brzmieć jednak nie potrafię znaleźć odpowiednich słów aby precyzyjnie i w sposób zrozumiały opisać ten kolor ;) Dlatego też zapraszam do galerii ;)
* 1 warstwa *

Kolor ładnie się prezentuje już po jednej warstwie, która ładnie kryje, nie powstają smugi czy też zacieki. Jednak ja nakładam dwie, ponieważ w ten sposób otrzymuję "głęboki kolor" ;)

* 2 warstwy *

Trwałość lakieru oczywiście uzależniona jest od tego jak eksploatujemy nasz dłonie, jednak w moim przypadku lakier wygląda idealnie przez 3 dni. Później zauważyć można delikatnie starte końcówki. Jednak nawet wtedy lakier ładnie wygląda, zachowując swój połysk, być może zależy to od koloru. Ten mnie zachwycił i sprawił, że chętnie powiększę swoją kolekcję lakierów o kolejne "kolorowe buteleczki" :)

Pojemność lakieru to 11ml a jego cena to 10,20zł.
Paleta barw jest bogata i myślę, że każda kobieta wybierze choć jeden kolor ;)


Jeśli jeszcze nie macie w swojej kolekcji lakierowej produktu Madame L'Ambre to szczerze polecam Wam jej powiększenie ;) Kosmetyki Madame L'Ambre znajdziecie w sklepie internetowym firmy lub w drogeriach Hebe.

20 komentarzy:

  1. Miałam dzisiaj też zrobić post z tym kolorkiem, ale nie chciało mi się malować paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek, chociaż ja wolę całkowite pokrycie płytki, ale może kiedyś sobie taki sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor.
    U mnie klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę mocniejsze krycie, ale pewnie 3 warstwy by mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor - taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne mani :) uwielbiam opakowania tych kosmetyków :)
    są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wygląda, taki perłowy warto mieć w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za bardzo lubię takie kolorki, ale pazurki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny bardzo delikatna perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie do końca mój kolor...ale skoro jest ich więcej to z pewnością coś dla siebie znajdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ha!mam taki identyczny tylko bezfirmowy,kupiony na osiedlu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny :) do tego dodała bym czarne kropki ;d i super pzurki :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.