Kurier dostarczył: "Urodowa paczka" :)



W dniu wczorajszym przybył do mnie kurier z paczuszką, która szczególnie mocno wzbudziła moją ciekawość przez czerwono-białą nalepkę "nie rzucać" ;) Dotychczas takowe znajdowałam na paczkach, w których miałam szklanki, kubki itp. .... a takowych teraz się nie spodziewałam. Jak się okazało po otwarciu paczuszki znalazłam co ? .... oczywiście kosmetyki ;) Kosmetyki, których nie miałam jeszcze okazji bliżej poznać. Jeśli ciekawi Was co też dokładnie znajdowało się w kartonowym pudełku zapraszam do lektury.


Jakiś czas temu na facebookowym profilu Uroda.Com zgłosiłam się do przetestowania Płynu micelarnego Dermedic :) I ku mojej uciesze udało się :D
 
W paczce znalazłam nie tylko przedmiot testów, czyli Normacne Preventi Płyn Micelarny H2O do skóry mieszanej i tłustej ale również dodatkowe kosmetyki Dermedic. Pełnowymiarową saszetkę z maseczką aktywnie matującą Normativ oraz 3 mini zestawy próbek ;)


Testowanie już rozpoczęłam, więc recenzje produktów pełnowymiarowych pojawią się w odpowiednim czasie. 

Może Wy już znacie te kosmetyki ? Jak się u Was sprawdziły ?

26 komentarzy:

  1. BArdzo fajna paczka, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna paczuszka :)
    życzę miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę kosmetyki Dermedic są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam inny micel Dermedic, ale jeszcze nie używałam. Juniorek testuje za to Linum baby - emoliacyjny olejek do kąpieli - jest super, lada dzień o nim napiszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Mi jak dotąd nie udało się nic dostać od Uroda.com
    Miłego testowania zatem i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dermedic to bardzo dobra firma, miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję - fajna niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  9. lal ale fajna paczuszka;)

    ps : zapraszam na konkurs gdzie do wygrania piekna lalka niemowle od art - baby

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna przesyłka :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje:) no i czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dermedic lubię, mają świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mieszaną cerę, więc jestem ciekawa, co z tych testów wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również otrzymałam paczuszkę z taką samą zawartością, niebawem recenzja ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.