Kurier dostarczył: "Prezentowy Kalendarz Zdjęciowy"



Dosłownie kilkanaście minut temu otrzymałam kalendarz, który zamówiłam w środę w okolicach południa :) To się nazywa błyskawiczne zamówienie i jego realizacja łącznie z dostawą ! Rewelacja. 
Swoje kalendarze od Okipaki już mam - pisałam o nich tutaj /klik!/
Ten dzisiejszy kalendarz jest prezentem dla mojej siostry i jej męża, którzy obchodzili 30 stycznia swoje "porcelanowe gody" :D Wręczę im go przy najbliższej okazji. Jestem przekonana, że będzie to dla nich fantastyczna niespodzianka i niesamowite zaskoczenie, a to dlatego, że kalendarz w całości poświęcony jest Im samym i Ich dzieciom ;) Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda zapraszam dalej :)


Kalendarz jest fantastyczny i wyjątkowy za sprawą bardzo osobistych zdjęć, a co również ważne jest niezwykle praktyczny: widać miesiąc główny oraz dwa pozostałe, które są "styczne" z nim :) Dla mnie osobiście jest to najlepsze rozwiązanie :)


Ważniejsze święta są zaznaczone odgórnie, sama dodałam daty ważne dla Nich, czyli np. urodziny ich dzieci, które zostały oznaczone niebieskim polem ;)


Karty kalendarza to wysokiej jakości papier kredowy - wszystko wygląda perfekcyjne, choć większość zdjęć miała czerwone (!) światło ze względu na złą rozdzielczość. Jednak naprawdę efekt jest świetny.
Co jeszcze jest rewelacyjne w takim kalendarzu ? Myślę, że jak już rok się skończy kalendarz stanie się pamiątkowym albumem rodzinnym ;) Wystarczy obciąć kalendarzowe kratki i uzyska się mniejszy format :) Oczywiście nie trzeba wcale obcinać, jednak można również całość odciąć od spirali by móc się cieszyć szczęśliwą dwunastką, którą np. umieścimy w indywidualnych ramkach bądź antyramach :)

Jeśli chcielibyście taki kalendarz posiadać zapraszam na stronę producenta /KLIK!/. Możecie tam zobaczyć pełną ofertę i sprawdzić jak łatwo i szybko można zaprojektować "swój" kalendarz i zobaczyć efekt końcowy. Jestem przekonana, że każdy sobie poradzi.

Jak Wam się podoba taka forma kalendarza ? Myślicie, że taki prezent to fajny pomysł ?
Jakie kalendarze preferujecie i jakie macie na "domowych ścianach" ?

***
Jeszcze dziś mam dla Was inny "specjalny" post ... wypatrujcie go koniecznie :)

6 komentarzy:

  1. piękny! też mam od nich kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! I super pomysł na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla siostry ;-)
    Foto - Kalendarze pokochałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł, ja sobie robiłam takie małe kalendarzyki do portfela

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.