Jabłko prażone na obiad i do kawy ;)


Witajcie. 
Szybki post na słodko :) Jak już tytuł zdradza będzie jabłko prażone w dwóch wersjach: do obiadu i do kawy ;) Jestem ciekawa, która wersja bardziej przypadnie Wam do podniebienia :)


Całkiem niedawno prezentowałam Wam paczuszkę od Reypol, przyszedł czas, aby zdać relację produktową. Dziś na tapetę wzięłam jabłko prażone.

Pękaty słoik o fajnym kształcie kryje w sobie 900g jabłkowego musu, który jest bardzo smaczny. Wyczuć można w nim również większe kawałki jabłek, jednak oceniając ogólną zawartość słoika stwierdzam, że jest to typowy mus :) Taki, jak robiła kiedyś moja babcia.


Taki mus świetnie nadaje się do deserów, ciast i ciasteczek, babeczek :) No właśnie ... i nie musiałam długo zastanawiać się do czego zużyć ten produkt. Moje dziecko poprosiło mnie o słodkie placuszki na obiad, więc jako element dodatkowy (wizualny i zarówno smakowy) zaserwowałam mu jabłko prażone.


Pancake

2 szklanki mąki
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 szklanka mleka
1 szklanka wody
2 jajka
4 łyżki cukru
2 łyżki oleju rzepakowego

Całość zmiksować na jednolitą masę po czym smażyć placuszki na rozgrzanej patelni. Z podanej porcji wyjdzie ok. 12 sztuk średniego talerzyka ;) Smaży się je błyskawicznie i równie błyskawicznie zjada :D Są bardzo smaczne.

***

Ale żeby nie było, że tylko do obiadku zastosowałam jabłko prażone Reypol upiekłam babeczki czekoladowo-jabłkowe. Mniam, palce lizać. Trudno było się im oprzeć.


Babeczki czekoladowe z jabłkiem prażonym w środku :)

185g masła
150g gorzkiej czekolady
300g musu jabłkowego
szczypta soli
3 jajka
220g mąki pszennej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody oczyszczonej

Masło roztopić. Pod koniec roztapiania dodać połamaną czekoladę. Chwilę podgrzać, ściągnąć z palnika i wymieszać do roztopienia. Dodać mus jabłkowy,  szczyptę soli i roztrzepane jajka. Wszystko razem wymieszać do dokładnego połączenia. Na koniec wsypać mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i sodą oczyszczoną. Całość wymieszać i nałożyć w papilotki do ich 3/4 wysokości. Na sam wierzch można dodać łyżeczkę musu :)
Należy piec w temperaturze 180 stopni przez 25 minut. Z tej proporcji wyszło mi 18 babeczek :)

Jestem ciekawa co też u Was dziś jest do kawy.

Produkt do testów otrzymałam dzięki 
Fakt ten nie miał jednak wpływu na moją opinię.

14 komentarzy:

  1. ale pyszne, aż zachciało mi się czegoś słodkiego. pychota ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. babeczki bym wsunęła choćby zaraz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, aż chyba sama się skuszę i też takie zrobie ;33

    OdpowiedzUsuń
  4. oj pyszności! :-)
    zjadłabym jedno i drugie :D

    właśnie lecę na obiad! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczki wyglądają smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, pancake'i z takim musem... mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takich jabłuszek wyszlaby genialna szarlotka :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.